Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I frykt for å må bite det i meg igjen, pleier jeg å være veldig forsiktig med å skryte av min lille snuppe.. Som regel skjer det stikk motsatte med en gang etter jeg har sagt hvor flink hun har blitt osv..

MEN, nå må jeg virkelig få skryte litt av henne! Nesten over natten har vår kolikkjente blitt blid som ei sol :D Vi som har forsøkt ALT for å få bukt med kolikken, til ingen nytte, dro til akupunktur med henne for 3 dager siden. Det var det eneste vi ikke hadde prøvd og vi tenkte at det var verdt forsøket. Etter første behandling sov hun masse hele dagen, fikk bæsjet (noe som er veldig sjeldent her i gården) og var i godt humør! Litt urolig på kvelden, men langt nær så mye som tidligere. Dagen etter var vi på ny behandling, og det samme skjedde da:) I går hadde hun en periode på kanskje en time hvor hun var litt urolig, ellers var hun blid som ei sol!! Hun har hatt avføring daglig siden første akupunkturtime og det har aldri skjedd før :) Nå er hun straks 3 mndr så det kan jo være det hadde begynt å gå seg til av seg selv, men jeg tror faktisk jeg må gi litt av æren til akupunktøren!

Jeg har nesten blitt forelsket i jenta vår på nytt! Så utrolig herlig det er med en blid og fornøyd baby :) Håper det fortsetter slik!!

<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra Purlykke.. Godt at det funker dette da... Kos dere godt no da.. klem og god helg :o)

Skrevet

Ja, nå er det vel purlykke og! :)

Så utrolig deilig da! Må være en lettelse å bli ferdig med kolikken! Nå kan dere nyte det!

Har en liten solstråle her også, hjelper så godt når en er litt trøtt og sliten!

Skrevet

Takk begge to :) Ja, jeg nyter hvert minutt og hvert eneste smil :D God helg til dere også!

Skrevet

Det er godt å høre:) Må være så tungt når man ikke vet sine arme råd for å gjøre ungen fornøyd. Godt at det endelig var noe som funket!!

Kos dere masse fremover! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...