nifficat Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Heisan. Prøver igjen, jeg :-) Er det noen som har hatt fryseforsøk, med progynova først, som har brukt pregnyl som hcg-støtte etter innsett? Synes å ha lest at man ikke kan bruke hcg-støtte hvis man først har brukt progynova. Er det noen het som vet? Ha en fortsatt fin dag Klem
mammasgull Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hei hei hadde innsett i dag av 2 fryseegg, og spurte om det hadde vært mulig å få noe mer støtte av andre medisiner utover crinone, og da var det bare et kontant nei til svar.... Men vet ikke om det er mulig eller ikke. Fikk ellers ikke tid til å spørre så mye rundt det...
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 hei.. jeg gikk på progynova og crinone ved fryseforøsk...men aner ikke om noen andre kombinasjoner...Jeg hadde også innsett av 2 eskimoer, der begge festa seg men den ene utvikla seg=) masse lykke til=)
Muse Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Hei, Jeg har brukt progynova første mensdag for og bygge opp slimhinnen. Og ved innsett har jeg fått beskjed om og bruke progestan. Jeg satte inn 2 eskimoer i går 11 mars:) begynnte med progestan den 9 mars. ved mitt første IVF brukte jeg bare Crione.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg brukte ikke progynova når jeg fikk pregnyl som hcg-støtte til frys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå