3barns-mamma <3 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Har hatt mine mistanker siden et par dager etter el, som var den 1-3 mars. Hadde noen stikk i livmoren den 8, som kanskje da var festesmerter, så kom symptomene etter dette, som: ømme pupper, mensmurringer, trøtt, lite matlyst, spesielt om morningen, halsbrann, og humørsvingninger Jeg tok en QR i går, som ble negativ, og jeg hadde da en igjen som jeg tenkte jeg skulle ta i morgen ( har IKM på mandag), men siden jeg hadde så vondt i puppene og ryggen i morges når jeg stod opp så tok jeg likesågodt denne i morges og den ble POSITIV riktig nok svaaak, men ser streken liksom er veldig glad, selvom det ikke var planlagt, siden jeg helst ville ha baby om sommeren er helt skjelven her jeg sitter no
3barns-mamma <3 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 takk takk sender babystøv til dere alle************
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Har bare et spørsmål i forhold til selve testen din.. Kom den svake streken med en gang? Eller kom den etter noen minutter? Jeg lurer fordi jeg tok også en test her om dagen, og ved første øyekast ble den negativ.. Jeg så bare fort på den, konstanterte at jeg ikke var gravid, og la den bort.. Etter en stund.. Etter 6-7 min kanskje, tok jeg en titt på den igjen, og da så jeg klart og tydelig en strek - riktignok mye svakere enn kontrollstreken men. Ble litt i villrede.. Leste pakningsvedlegget å så at man IKKE skal lese av tester etter 5 min da negative tester KAN slå ut positivt etter en tid.. Men sist jeg hadde negativ test, var den negativ etterpå også... Det var en QR forresten.. Skal teste igjen, men bestemte meg til å vente til søndag.. Men lurer jo på om hvordan jeg skal tolke den svake streken, og hva den betyr.. (jada jada, jeg skal teste med digital, men inntil det så lurer jeg...)
3barns-mamma <3 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2010 streken kom vel etter ca 4-5 min. Og jeg tok en qr i går også, denne var negativ, og forble negativ, og sånn har jeg altid hatt det, har aldri fått en positiv test uten å være gravid for å si det sånn men QR er litt sånn at streken kommer ikke på sekundet liksom.... har en venninne som tok en QR nettopp også, og hun fikk ikke opp streken før etter ca 3-4 min. Og hun ER gravid så jeg vil si at du er gravid, og hvisker et lite ''gratulerer'' når har du forresten IKM?
3barns-mamma <3 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2010 Takk ) jo det er herlig, men samtidig nervepirrende siden jeg har hatt 4 spontanaborter. Men denne gangen føler jeg på meg at ting går bra har to gutter på snart 7 og 6.5år fra før også
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Hmmm.. Den planen med å vente med ny test til søndag ser ut til å utgå gitt.. Må bare vente til det har gått noen timer siden siste dobesøk, så skal jeg bruke opp den testen jeg hadde tenkt til å spare til jeg var HELT sikker... Men etter det du sa her, ble jeg jo veldig nysgjerrig!! Tok den usikre testen på mandag, så dersom jeg skulle være gravid må det vel vises nå... IKM er et ikkeeksisterende ord hos meg, da jeg har en syklus på bærtur.. Er faktisk på dag 52 i dag, så IKM etter normalen er jo passert med god margin... he he.. Grunnen til at jeg tvilte på denne testen var at sist jeg testet positiv, så var det overhodet ingen tvil. Streken kom klart og tydelig opp med en gang. Men jeg ble så nysgjerrig nå at jeg bare MÅ teste... Om en time kanskje.. he he.. Gratulerer til deg forresten
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Å så kjekt hompetitten:-) Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carina har to små gull Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så masse Lykke til i svangerskapet og kos deg med den voksende magen
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 En oppdatering fra meg som har testet igjen... Denne gangen er det nok ingen tvil.. Det kom frem en KLAR OG TYDELIG strek så da fikk jeg kontantert at jeg er gravid.. ENDELIG!!!! FOR EN FANTASTISK START PÅ HELGA!!!! Tusen takk til deg hompetitten for at du svarte meg sånn at jeg ble så nysgjerrig!! Skal sies at jeg har vært prøver siden oktober 2008, så dette er svært etterlengtet!!! Ha ei super helg! :)
tregosten Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Gratulere så mye begge to!! :-D Mange gravide nå...hmm. Håper det er smittsomt! ;-)
3barns-mamma <3 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 12. mars 2010 gratulerer mamma-til-en-spire ) så gøy da flott start på helgen for oss begge to )) lykke til med svangerskapet og den voksende magen
Jenny-penny Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer begge to! Tok en QR istad etter middag,og fikke en strek som var halvparten så svak som test-stripen, men den syntes klart! Skal teste igjen imorgen å se om jeg er like heldig som dere!! IKM var igår:)
mamma-til-en-prinsesse Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 Tusen takk hompetitten!! Og jeg ønsker deg kjempemasse lykke til med en liten voksende spire i magen. Håper jeg treffer deg både på 1, 2 og 3 trimester Blir spennende å se når jeg har termin da. Ettersom jeg ikke har hatt regelmessige sykluser vet jeg ikke sikkert før etter en UL. Men er sikkert 4 uker og noen dager på vei, mtp den svake testen først... Enn du? Og Jenny-Penny, den opplevelsen du hadde i dag er jo helt lik min, så du skal se det blir en klar strek i morgen, så det ikke blir noe tvil.. Men som hompetitten også sa til meg, har heller ikke jeg opplevd en svak strek, for så ingenting etterpå.. LYKKE TIL!!!
3barns-mamma <3 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 13. mars 2010 ja vi sees nok på 1-2 og 3 trimester terminen min er 24 nov, etter standard utregning. Men jeg skal til legen den 23, så får vi se om jeg får innvendig ul grunnet alle SA'ene jeg har hatt, så får vi se om den terminen stemmer da er akkurat som å være gravid første gangen igjen for meg dette her ungene mine er jo blitt så stor, og minste mann begynner på skolen til høsten så jeg skal kose meg med den voksende magen, og det må du også gjøre )) Lykke til
oktober jente ventes :) Skrevet 13. mars 2010 #17 Skrevet 13. mars 2010 Gratulera så mye håper du sender meg litt støv :) masse lykke til
Gjest Skrevet 13. mars 2010 #18 Skrevet 13. mars 2010 Hei hompetitten og mamma til en prinsesse Gratulerer så mye begge to!!! Masse lykke til videre, håper at spiren sitter der fast der i 9 mnd
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 13. mars 2010 #19 Skrevet 13. mars 2010 oioioi gratulerer!! sitter her med de samme symptomer, ømme pupper, halsbrann, lyster og ulyster... hjelp!! hadde eggløsning 1-3 jeg også tok en billig test og d kom en svak svak strek ved kontrollstreken....!!(veldig svak, nesten så jeg tror jeg så syner..) men venter og ser... kanskje jeg innbiller meg siden jeg liksom tror d... :) lykke til :) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå