Gå til innhold

12+3 og fortsatt like dårlig :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med ekstrem kvalme siden uke 7 og det ser ikke ut til å gi seg med det første.... Har prøvd alt, men ingenting hjelper. Livredd for at dette skal vare hele svangerskapet ut, selv om det ikke gjorde det med første mann... Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg og:( Føler at jeg blir verre for hver dag som går, er også livredd for at det ikke går over. Postafen og ingefærkapsler hjalp i starten, men ikke nå lenger. Er sykemeldt nå, sitter bare her å syns synd på meg selv. Vi krysser fingra for at det går over snart. Det har jo gjort det tidligere så...

Slitsomt når det står på...sytesytesyte...hehe...

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har også vært kjempedårlig i ukevis, men nå syns jeg faktisk jeg er blitt litt bedre! Fikk tips her inne om både kosttilskuddet Lifeline gravid, og "kvalmearmbånd" fra apoteket - begynte med begge deler og føler meg bedre. Om det har sammenheng vet jeg ikke, er også blitt 40% sykmeldt så det kan jo også ha bidratt - men uansett, verdt et forsøk hvis dere ikke allerede har prøvd:) Er forresten 10 fullgåtte uker i dag.

Skrevet

heihei

snek meg inn fra 2 tri. en tur jeg:)

jeg og fikk kvalme og oppkast fra uke 7... er nå 22+5 uker å det hender seg fortsatt at jeg ksteropp av og til..:o

men kvalmen er ikke så ille i det heletatt lengre..:)

Men du kan jo være heldig å bli "ferdig" med den tidligere enn meg:)

Lykke til vidre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...