Kamomille Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Vi skal på konsert i Konserthuset, og er på jakt etter en god restaurant i nærheten. Noen som har noen gode forslag?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Hard Rock Cafe Elsker det stedet
Kamomille Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 gjerne en "litt bedre" restaurant. Trenger ikke være Bagatelle, men litt klasse på sted og meny hadde vært fint!
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Dinner (kinesisk mat) anbefaler jeg (",) Ligger i Stortingsgata.
ScaryMama Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Klosteret er veldig romantisk, yayas har veldig god mat, gode priser og du føler at du spiser midt i en regnskog, statholdergården har høy pris men er verdt hver krone, maten er NYDELIG:)
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Yayas er morsom. Personlig syns jeg man får bedre thai andre steder, men en opplevelse ;o) Klosteret er veldig flott, men kanskje litt langt unna. Perfekt for romantisk middag. Dinner er å anbefale! Er jo mye restauranter på Aker Brygge, feks Oliva. På Tjuvholmen har Meatmarked gode biffer og stive priser ;o) Marrakech har god marrokansk mat, liten og trang restaurant, men veldig god stemning. Bak Rådhuset. Baltazar er en ekslusiv og deilig italiensk restaurant- litt langt unna kanskje? Ved Domkirken...
Kamomille Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. mars 2010 Klosteret synes jeg er litt langt unna - eller liker jeg stedet veldig godt. Personlig er jeg ikke så glad i Dinner, men nå er det vel 10 år siden jeg var der sist.... Meatmasked har jeg faktisk ikke hørt om:) Men det skal jeg sjekke ut. Er en god stund siden jeg bodde i Oslo, og restaurantbransjen er endel forandret siden den gang. derfor er det greit med noen tips - takker takker:)
NormaJean Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Ylayali Mares Havsmak Oslo Spiseforretning Disse restaurantene liker jeg, men de er ikke billige da;) Eller så er jo Trancher på Grûnerløkka ett alternativ? Hvis man liker bra kjøtt. SudØst finner jeg noe opprskrytt, men mannen min liker dem.
Kamomille Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 12. mars 2010 SudØst synes jeg også er noe oppskrytt:) Tracher har jeg aldri vært på, men det er uansett litt langt unna. Vi har lyst til å finne en god restaurant i gangavstand til konserthuset.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Dinner er jo bra, og ikke så langt unna konserthuset. Samme m Tabibito.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 mye har skjedd på 10 år vil jeg tro;)
Mom2Two Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Eik i Universitetsgata er veldig bra. Er vel 5-10 min spasertur. Ellers er Dinner i Stortingsgata en schläger eller Fjord i Kr. Augusts gate om du vil ha sjømat? Er også et par nye på Tjuvholmen som er verdt et besøk:)
cherry coke Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Alex sushi Klosteret ¨ Lemmongrass (mener jeg den heter)
Emil & Røra Skrevet 12. mars 2010 #15 Skrevet 12. mars 2010 Plah (tror det er slik det skrives) rett nedenfor Lorry. Havsmak i Drammensveien.
CAT77 Skrevet 12. mars 2010 #16 Skrevet 12. mars 2010 Hei! Hva med Salsa? Hyggelig tapasrestaurant i Huitfeldtsgate? Nær konserthuset, god mat, og "romtantisk" interiør? www.salsa.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå