Indigo 08-10-13 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Venter nr. 2 når lillegutt er ca. 22 mnd. Lurer på om jeg i så fall trenger ei ekstra vogn, siden lillegutt sover i vogn dagtid i bhg. Holder på med litt praktisk planlegging;)
Lemonia Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 I følge en venninne jeg har som jobber i barnehage sover de fleste en liten lur på dagen helt til de er ca 3 år.
Helann og lillebror Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Store individuelle forskjeller. Ville satset på en vogn til. Jenta mi har nettopp fylt 2 år og sover fortsatt i bhg, ikke alltid hjemme. Vi får nr 2 om et par mndr og leter etter en billig, eldre Simovogn e.l. på finn.no og i lokalavisa - tenkte å la den stå i bhg.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Har inntrykk av at de fleste barnehagebarn sover fram til 2-3 års alder, som regel bare en kort lur, men likevel. Flisa (17 mnd) går ikke i barnehage enda, og nå hender det både titt og ofte at hun ikke trenger noen lur iløpet av dagen- og at hun heller sover litt lenger på morgenen istedet. Litt roligere dager her hjemme i forhold til barnehagen vil jeg tro=)
Herkules Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Gutten min sov på dagen til han var 3. Han sov inne i bhg så trengte ikke vogn av den grunn. Kjøpte en søskenvogn siden vi går en del og minsten kom når han eldste var 27 mndr. Her i huset har vi en stor vogn med bagdel og sportsdel, en søskenvogn ted&phil og en trille.
Lemonia Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Store forskjeller ja. Sønnen min er 15 mnd, går heller ikke i barnehage men sover en lur på 2 timer hver dag likevel, så jeg kan ikke helt se for meg at den luren vil forsvinne på en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå