★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 er det mulig å se hjerteaktivitet da eller kan jeg risikere å rett og slett bli mer bekymret for de ikk kan se den???vil så veeldig se nå etter lange tider med brun utflod orker jeg ikke bekymre meg mer:(
Lotta2010x2012 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Det skal gå, hjerte begynner å banke i slutten av uke 5 ca. tror jeg. Men venter du et par dager til, så er du ganske sikker, i tilfelle du skulle være noen dager kortere enn du tror:) Jeg var bare 6+2, og så hjerte slo=)
april09 & oktober10 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg var 7+3 da jeg var på UL, og jeg så hjerte slå.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 takk for svar:) har time nå på tirsdag også har jeg ny time igjen neste mandag me håper å få se hjerte på tirsdag...er helt nervevrak pga økende brun utflod....
april09 & oktober10 Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg krysser fingrene for at alt er bra!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2010 takk for det!!! jeg trenger det nok.... du som nevnte " i tilfelle jeg er kortere på vei"....dette er ett prøverørsbarn så vet akkurat når den be unnfanget hihi:))) noe av dere som har opplevd å bare miste sympt over natten 5+ noe??
Lotte&Babyspiren Skrevet 14. mars 2010 #7 Skrevet 14. mars 2010 Ja! Mista symptomene over natten, og to dager etter kom de for fullt igjen!!
Lotta2010x2012 Skrevet 14. mars 2010 #8 Skrevet 14. mars 2010 Ja da er detihvertfall ikke noe å lure på=) Tror nok du ser et bankende hjerte da, hvis alt er bra.. Krysser virkelig fingrene for deg, fælt å gå å vente sånn! Lykke til=)
drømmen Skrevet 14. mars 2010 #9 Skrevet 14. mars 2010 Jeg var på UL 5+2. Så ikke hjerte slå da, men så fostersekken og gyn sa at jeg defintivt var gravid og at alt var som det skulle. Ønsker deg lykke til!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 14. mars 2010 hei dere...symptomene som forsvant for en uke siden er enda ikke kommet tilbake...det eneste som fortsetter er den fargede utfloden/blod? føler meg egentlig helt tom og er totalt forberdet på at løpet er kjørt så jeg gleder meg overhode ikke til den ultra lyden....
07 +08:) +10:-) Skrevet 14. mars 2010 #11 Skrevet 14. mars 2010 hei:) angående symptomer, så jeg hatt to foregående svangerskap omtrent uten et eneste symptom, så ikke tenk på det:) angående brun utflod, så har jeg også hatt det snart i to uker, er litt hver dag og jeg tenker også at jeg SKAL på ul på tirsdag (må først til legen da)! vet jo at det kan være vanlig med litt blødninger tidlig i svangerskapet, så krysser bare fingrene for at alt er greit:) lykke til på tirsdag!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2010 tusen takk for gode ord!! hadde ikke symptomene aldri vært tilstede så tror jeg jeg ikke hadde vært så bekymret...det som bekymrer meg er at de bare er forsvunnet sånn ut i det blå sååå tidlig....hadde de blitt borte om noen uker hadde det jo vært heelt normalt...men nå så tidlig??klarer ikke me dmin beste vilje tro at ting er som de skal jeg:( trist inni meg...... men krysser fingrene for oss begge og håper litt til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå