Gå til innhold

4 uker igjen! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kan det skje noe når som helst. Nedtellingen er i gang : ) Hvor lenge har dere andre igjen?

Skrevet

3 uker og 2 dager:)

Skrevet

4 uker og 6 dager! (34 dager). Fødte 16 dager før termin forrige gang, så jeg er veldig spent på hva som skjer fremover.

Skrevet

43 dager igjen her :-) . Men håper hun vil komme ut til mamsen og papsen litt før , er så spent på å treffe henne !

Skrevet
Litt under 5 uker i gjenn, blir spennende. Lurer veldig på vem som bor der inne=)
Skrevet

41 dager igjen... selv om jeg stoler mer på menstermin som sier 31 dager!! uansett ikke lenge til heldigvis:)

Skrevet

Har 3 uker og to dager igjen :) Blir nesten redd når jeg skriver det, men gleder meg samtidig :) Tiden har gått kjempefort

Skrevet

Oj! Vi har litt over 5 uker igjen, men når jeg teller etter dager, så er det bare 38 dager igjen, og det hørtes mye mindre ut!!

Skrevet

38 dager i morra!!!!!! :) Så ja, nå begynner jeg å bli klar :o)

Men hun drøyer sikkert d litt, om jeg kjenner d rett, hehe!

Gikk 2 uker over tida forrige gang...

Den som venter på noe godt =)

Skrevet

27 dager igjen!=)

Skrevet

heldige dere er!

Jeg har 6 uker igjen, 42 dager. Det er fordi jeg har termin på slutten av april.

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

19 dager:) Gleder meg:D

Skrevet

19 dager nå:-) Klokken er jo over 00:00...

Jeg har aldri sett noe til en slimpropp, men i dag tror jeg jaggu den kom ut:-)

Skrevet

22 dager igjen - og er eldig klar for at den lille skal melde sin ankomst!!

Skrevet

4 uker igjen her også. Men tre uker til menstermin. Spennende! Tror slimproppen gikk for 2 dager siden, så krysser fingerne for at babyen kommer før tiden :D Er førstegangs, så har ingen erfaring fra før.

Skrevet

er 3 uker til termin,4.april,hodet har festa seg,blir nr.4 her,spennende og se hvor fort ting vil skje denne gang,gleder meg til og bli ferdig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...