Gå til innhold

Crinone; hvor lenge bruker dere det?

Antiope

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

IKKE slutt med Prog-støtten! For all del. Jeg brukte det i 3 mnd. Tok Progestan 3 x daglig.Trappet litt ned på slutten.

Det er en vanlig, men viktig prosedyre ved klinikken i Hellas der vi gikk.Og de har høy suksessrate.

Skjønner ikke hvorfor legen i Norge er så redde for dette.Det hjelper jo mot uønsket abort, man klarer ikke å produsere nok Progesteron selv.

Og det er jo bare som en ekstra sikkerhet.Helt ufarlig.

Ved uke 12 har morkaken utviklet seg såpass at den kan sørge for progesteronproduksjonen alene. Progesteron er et hormon som er livsnødvendig for embyroet. Uten dette hormonet dør embryoet.

Be om Prog-støtte i 3 mnd.Cyclogest kan være et annet godt Prog-alternativ.Men tror legen din må søke om fritak fra legemiddelverket da man ikke automatisk får det på resept.Men det er bare en enkel formalitet for han/henne.

Masse lykke til videre med voksende mage :-)

Annonse

Ja det virker som om det er slik de tenker. Nå har jeg bare fortsatt siden jeg hadde så lav hCG når jeg ble testet. Men jeg ser at du er mye lenger på vei en meg og har det gått greit hittill er det nok helt greit (jeg er bare 4+4). Tror neppe du skal bekymre deg i hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...