tinkus Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Noen som vet noe om dette produktet? Trenger man f.eks. ekstra adaptere for å feste på vognen? De har ikke fått den på barnas hus enda men noen som vet om den selges andre steder i norden?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Bagen skal festes med Quickfix adapter, så har du dette så kan du sette den reett på. Nærmeste sted du får kjøpt bagen nå er i Tyskland, Sverige har ingen (autorisert) forhandler (har vært noen importører i Malmö og Stockholm som har tatt den inn, men tror de har sluttet. Vognen ble ikke populær i Sverige). Jeg er selv veldig i tvil... Ettersom bagen ikke er lengre enn den gamle, så tenker jeg : sportsvognsetet blir jo ikke lengre, ettersom det er samme ramme, så da vokser nok barnet alt for raskt ut av sportsvogn"delen"... Tror ikke den passer et nordisk , normalstort barn på 1,5 år...
tinkus Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Quickfix adapter? Jeg har tfk twist med mykbag og hardbag fra før. Er det de adapterene som man fester mykbagen med du mener? Hadde ikke tenkt på at den ikke er så mye lenger faktisk. Men jenta mi er bare 4 mnd og veldig nygjerrig så tenkte dette er et bra mellom alternativ før sportsdelen, synes det er litt trist at hun skal sitte fra meg allerede. Jeg ville ikke kjøpt den hvis hun var eldre, de vokser så fort så ikke verdt pengene.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Det heter quickfix de festene til hardbagen, så har du de så skal det være samme fester.
M med gullgutter Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg tok kontakt med Barnas hus i Trondheim, og de mente at de skulle få den inn i slutten av april. Ellers har jeg vært i kontakt med kiddies24 (www.kiddies24.com) i Tyskland. De sier at de vil få den for salg i slutten av mars, senest midten av april. Der vil den nok koste ca halvparten av det den kommer til å gjøre i norge. Jeg har også joggster twist, og etter som jeg har forstått det følger det med adaptere i pakken slik at den også kan festes på twist'en. Jeg synes det var alt for tidlig å vende vår første fra meg (enda han var nesten 7mnd. før han måtte ut av bag), så jeg gleder meg veldig til denne bag'en kommer og skal prøve denne til nummer 2 som kommer i mai.. Kunne tenkt meg brukeranmeldelser av den på forhånd, men det er ikke avgjørende for om jeg vil kjøpe den. Det er genialt hvis det er et godt produkt, for da kan ikke TFK joggster twist "slås" av noen annen barnevogn i MINE øyne. Håper du ble litt klokere.
tinkus Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2010 Tusen takk for veldig god hjelp alle sammen. Pratet med barnas hus på alna i oslo og de skulle ha fått den inn i mai i fjor og var nå usikre på når den kom, kanskje til sommeren sa de. Ble litt ivrig nå kjenner jeg. Veldig enig i at vognen rett og slett blir komplett med denne. Kos deg med resten av graviditeten og med gullgutten din;)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Du utnytter plassen på en annen måte når barnet kan "sitte" og bøye knærne så den vil vare mye lengre på lengden enn en vanlig bag.
tinkus Skrevet 23. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2010 Da er bagen min i hus, gleder meg til å bruke den. Prøvd den så vidt i dag og den virker veldig fin og solid med mye ulike vinkler i ryggen og bena. Det eneste er at den er ikke så veldig stor så jenta mi på 70 cm kan nok ikke ha den så veldig lenge, men det er jo mulig å ha bena litt utenfor etterhvert. Gleder meg til å kunne se henne når vi triller:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Er dere fornøyd med denne bagen? har hørt så mye frem og tilbake om denne.... hvordan er den når dere bruker dem til nyfødt og de første mnd'ene? er den like lun, stor og god som den vanlige hardbagen? hvordan ser den ut bake... mye stoff som henger og slenger eller er den like fin i designet som den opprinnelige? off skal bestille vogn nå fra tyskland, men er så usikker på om jeg skal gå for den nye multi x bagen eller den vanlige hardbagen? tips? kan man virkelig bruke den til baby er 18 mnd? er ikke den like stor som den vanlige hardbagen...? Passer den på en vanlig tfk joggster twist? må jeg ha adaptere? lurer på å bare kjøpe den som den opprinnelige vanlige vognen og heller kjøpe meg en vogn nr 2 som er litt mindre og nettere der jeg kan snu sportsdelen.... off.. man blir gal i dette vognstyret:P
tinkus Skrevet 26. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. april 2010 Jeg har skrevet en del om den på et inlegg litt høyere opp. Den kan brukes på joggster twist:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå