Gå til innhold

Hva i alle dager datt ut av meg (langt og seriøst ekle detaljer)???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt mensen etter fødselen for over et år siden. Så begynte jeg på p-piller forrige måned og kom nå til den pillefri "mensenuken". Gikk noen dager før det skjedde noe, men tilslutt kom det litt blod på dopapiret etter at jeg hadde tisset. Samme kvelden på badet, tok jeg av meg bukse og truse (hadde bare blødd litt hele dagen), og en blodklump klasket i gulvet. Så at det var noe hvit innimellom blodet, men trodde det var sperm fra vi hadde hatt sex tidligere på dagen. Men da jeg skulle tørke det opp, oppdaget jeg at det hvite var noe "hardt" noe. Tørket vekk blodet og det viste seg å være en ca 4 cm lang hvit, fast, klumpsak. Den hadde noe som så ut som heeeelt tynne blodårer... Klarer ikke helt beskrive hvordan den så ut, men det var en "ting" liksom, ikke bare en slimklump eller noe.

Så nå lurer jeg jo på hva i alle dager det kan ha vært for noe. Siden jeg er anonym kan jeg innrømme at første tanken min var - Herregud! Et foster! Jeg har spontanabortert!! Men det burde vel i såfall ha gjort svinvondt og blødd noe fryktelig? Har ikke blødd noe videre i dag heller, bare litt.

Tanke nr 2 var at det måtte være noe som var blitt liggende etter fødselen, en bit av morkaken eller noe. Men de sjekker jo alltid at den er hel, og det er vel farlig å ha "fødselsrask" liggende inni der så lenge?

Æsj altså!! Noen som vet hva der kan være??

(Sorry at jeg er ekkel, men du var advart)

Skrevet

Hørtes rart ut. Luktet det noe?

Hvis det har ligget der lenge vil jeg tro det skulle ha luktet.

Jeg blør lite ved mensen, så jeg får ofte store klumper med koagulert blod, men har aldri hatt noen hvit klump i tror jeg.

Ved spontanabort, om du ser noe "foster", typ sekk og alt det som følger med, så har jeg aldri sett noe hvitt der heller, heller litt blålilla... Og jeg har dessverre hatt noen av de :/

Skrevet

Hmm... Jeg tenkte også abort ved første tanke. Tror ikke du behøver ha veldig vondt egenltig, har jo hørt om folk som har abortert uten å vite det...

Skrevet

Høres ut som et lite foster, synes jeg. Fant en sånn "klump", etter jeg mista. Litt ekkelt:S Ikke alle som har så mye smerter med spontanabort...

Skrevet

Luktet ingenting nei, ikke det at jeg luktet på den, men hadde vel kjent det. Den var vel mer grå enn hvit kanskje. Alt blodet den kom ut i var helt mørkelilla.. Men kan det ha vært en spontanabort når det var null vondt, og tilfeldigvis den uken jeg skulle hatt mensen?

Tusen takk for svar!!!

HI

Skrevet

men 4 cm er vel ganske langt??

Skrevet

Det var ikke bare sånne slimrester, altså det kroppen støter ut ved mensen. Jeg har lest om det etter at jeg opplevde det selv..:)

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende, men jeg blødde både før og etter. Hos meg kom det ut noe som var litt hvitt og rødt. Så endte det i en spiss, så nesten ut som en hale. Var ikke slim, det var mer hardt.

Snakket med legen siden jeg blødde en del. De trodde det kunne være en spontanabort. Men da ville den slått ut pos. på en test, noe det ikke gjorde.

Snakket med legen litt etter, det var visst ikke noe uvanlig. Var deler av etterellerannet. Jeg kommer bare ikke på hva...

Men får du smerter eller begynne å blø, så hadde jeg kontaktet legen. Skjer det ikke noe mer så var det nok bare deler av noe som ikke er farlig =P

Skrevet

Trodde først at det var slim av noe slag, men når jeg tok på det var det for "hardt" til å være både slim og sperm.

HI

Skrevet

en av de første blødningen mine etter første fødsel var grusomme, helt enorme smerter og voldsomme mengder blod. Og da blant annet en stor klump.. jeg blør mye så vanligvis sånne blodkoaguler eller hva de heter, men dette var mye større. kanskje 5-6 cm langt, 3 cm bredt, og litt hvitt også, eller hudfarga...

rart var det-

nevnte det for legen seinere, og han ble bare litt vag og sa at det kunne ha vært noe annet enn menstruasjon.. Det kan nok ha vært en SA uten at vi visste noe...

Skrevet

Ta bilder og spør legen neste gang du har time, hvis du vil ha svar.

Skrevet

Jeg har alltid blødd mye ved mine spontanaborter, og en del smerter i forkant av blødningen.

Hvis du har en test liggende kan du jo ta den, er den positiv er det en Sa, er den ikke det så er det nok noe annet :)

Renselsen etter fødsel lukter jo ikke akkurat blomster, så om det er noe fra den vil jeg tro det luktet ganske ille ja, hehe.

Skrevet

Min "ting" var også spiss og med haleform. Var ikke rød, men ellers høres dette veldig likt ut.

Men er det sånn at dersom det var et foster vil jeg fremdeles teste pos hvis jeg tester meg i morgen?

HI

Skrevet

Høres ut som en tidlig abort.

Hvertfall i forhold til min erfaring.

Skrevet

Burde jo gjort det, men kastet den i do. Er jo ikke noe å gjøre fra eller til uansett.. Så lenge det ikke ligger masse fødselsrester inni meg og råtner liksom

HI

Skrevet

Jeg opplevde også at det kom en hudfarga klump ut under mensen. Kjente ingenting annet enn da den gled ned gjennom skjeden. Ingen andre smerter enn vanlige mens-smerter. Og det var også en "hard" klump.

Og jeg vet at det ikke var noe foster, for sexlivet har ikke vært så sprekt det siste året, hehe;p

Skrevet

Hehe, nei, det var kanskje bare en "greie". Godt å høre at det har skjedd med flere og mest sansynlig ikke er noe gale hvertfall da.

Takk for svar alle sammen.

HI

Skrevet

Rester etter morkake ville visstnok ha laget infeksjon som både luktet ille og gjorde deg dårlig og syk, så det ville du nok merket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...