Lykkeligmamma:) Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Når man har mistet.. altså spontanabort.. Synker hcg nivåene raskt? Fikk beskjed på ul idag at jeg hadde hatt en SA, og har tatt blodprøve.. Igår målte jeg hcg hos lenge, som var på 102000. Men jeg kan vel da allerede se nå at hcgn har synket, hvis jeg har mistet?
smeltpåtjukkaigjen Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Hei, så trist å høre at du har fått den beskjeden! Jeg har ikke veldig greie på dette, altså nøyakig hvor raskt det synker. For noen kan det vel ta opp til 6 uker før man har så lite hcg at det er synonymt med 'ikke gravid', mens for meg var testen negativ etter en uke. Men det som er lurest er vel at legen tar flere hcg-målinger med et par-tre dagers mellomrom (tror det bør være mer enn 1 dag mellom for tydelig svar), så dere kan se utviklingen. Dersom de triste nyhetene blir bekreftet, tror jeg det er individuelt hvor lang tid det tar før du kan si at det er helt ute av kroppen.. Men ikke vær redd for å spørre legen din om oppfølging hvis du trenger det! Ønsker deg masse lykke til videre!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå