Gå til innhold

Beregning med komplikasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har blitt gravid direkte etter en SA, og føler meg veldig heldig!

Jeg er klar over at det da er vanskelig å si hvor langt man er på vei nøyaktig før ordinær UL.

Men; hadde SAen 15/1,og noen sa jeg skulle ta utgpkt i denne dagen som første blødningsdag. Stemmer det,er jeg fullgått 8 uker idag.

Men på legekontoret satte de meg opp på første time 10.mai,som er 2mnd til.

Noen som vet om de kan finne ut på det tidspkt hvor langt jeg er,eller om hcg har sunket for mye da? Kjipt å få UL for sent osv...?

Frøken utålmodig akkurat nå;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bestille en privat ul ? Riktignok dyrt, men verdt det kanskje :)

Lykke til :)

Skrevet

Litt mekelig og ikke få legetime før om 2 måneder...

Sikker på at du ikke har rett på en tidlig ul for å fåst slå sånn ca, hvor langt du er på vei, når man er så usikker?

Ville evt. tatt en privat ul for å slippe å vente så lenge, i tilfelle du er så langt som 8 uker alt=)

Skrevet

Hei og takktakk for svar!: )

Hm.. det hadde selvsagt vært veldig fint med en UL, selv om jeg tviler på at jeg har rett på det fra legens side. Hehe.. en venninne av meg sa:" du skulle bare fått en liten ufarlig blødning, så kunne du vel bedt om UL." Vet ikke helt om jeg likte den tanken :S

Får vurdere nivået av utålmodighet og tykkelsen på lommeboka:-)

Men er det noen som vet dette noe mer om resultatene av måling av hcg:

- når er det at hcgen synker igjen?

- og kan en hcg-test (blodprøve) fortelle meg hvilken uke jeg er i, eller blir det så diffust som mellom "alt fra 7 til 14 uker", liksom?

går jo selvsagt og håper jeg er så langt på vei som teoretisk mulig, og gleder meg til 12 uker, men det er ikke så greit å vite...

Skrevet

nå må jeg mase litt, for jeg finner ikke tråden min igjen på forumet.. se om dette hjelper:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...