Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Hei. Jeg er ganske ny her inne på disse sidene, men begynner vel å bli erfaren i dette gamet. Likevel har jeg nå et spørsmål som jeg håper at noen av dere kan hjelpe meg med. Jeg har noen egg i fryseren hos Copenhaven Fertilietsklinikk, som jeg skal få satt inn. Idag har jeg vært hos gynekologen min i Norge og skannet / målt slimhinnen og den er 9,5mm. Akkurat slik som CFK ønsket. Gynekologen min mente idag at jeg da skulle få satt inn eggene imorgen eller senest lørdag. Men på telefon med CFK ville de at jeg skulle komme på mandag. Og det blir veldig seint synes jeg, når jeg har eggløsning nå. Er det noen som erfaring rundt dette? Håper at noen kan komme med noen tanker. Da blir jeg glad!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 CFC vet nok hva de holder på med. Et befruktet egg fester seg jo ikke før mange dager likevel, så det kan godt gå en tid fra EL til innsett. Jeg satte EL-sprøyta mandagen, da var slimhinnen 9 mm, og hadde innsett av fryseegg fredag... Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Takk for svar Sunshinebaby70. Nå ble jeg mye roligere. Og det blir jo samme antall dager fra min måling til innsett som hos deg. Hvordan gikk det med deg da? Jeg har ikke satt noen eggløsningssprøyte, men tar progynova og skal begynne med Utrogestan på søndag. Gjorde du også det?
Ster IL Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Hei! Jeg skal ha et fryseforsøk om en stund, klinikken anbefalte sterkt ah på fryse egg har du gjort det?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #5 Skrevet 13. mars 2010 Hei Anita70. Hva mener du med ah? Er det assisted hatching? Eggene mine er befruktet og CFC har ikke sagt noe om ah... Såg forresten at det har jo gått veldig bra med deg Sunshinebaby, gratulere! Håper at det klaffer for meg også på mandag!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Hei igjen! Beklager sent svar fra meg, men ser jo at du fant ut litt likevel - og ja - her står fortsatt alt bra til :) Jeg brukte ikke assisted hatching men fikk ekstra pregnyl som hcg-støtte... Krysser fingrene for deg på mandag!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå