hopeandfaith Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Dette er så fantastisk at jeg tør nesten ikke skrive det, men jo tre hjemmetester og en hos doktor sier at vi er gravide....det har vært en såååå lang vei hit. Har pcos og forsøkt nå i fire år på å få til dette, og så, hvor en rart det er å si det, helt plutslig var testene positivte. HURRA HURRA HURRA. Men midt oppe i et hav av positive følelser, kjenner jeg jo også på en vanvittig frykt for at det ikke skal gå veien. Jeg er jo knapt gravid i den forstand at jeg er 4+ 3 dager og det er jo knapt at det kan regnes med, men joooo jeg er gravid:)) det jeg derimot lurer litt på, jeg har masse murringer i magen, kjenner meg sprengfull/ som om jeg har spist alt for mye uten å ha gjort det, og en slags lynende følelse her og der. Har ikke noe ubehag i pupper eller andre steder, men er trøtt hele tiden. Høres murringene kjent ut eller bør jeg engste meg litt. Jeg vil virkelig ikke bekymre meg, så i stedet for det, så spør jeg....
FrkLykkelig Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 GRATULERER! Så gøy da :-) jeg er 7 uker og kjenner veldig godt til murringen :-) virker som menssmerter nesten, men har lest meg til at det skal være vanlig :-) LYKKE TIL!!!
mov:) Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 GRATULERER:) så bra at d endelig var din tur også har mye murringer jeg også, og d er helt vanlig, kjennest ut som mensensmerter til meg.
hopeandfaith Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Det var godt å høre, har lest litt så lenge så jeg er litt roligere:)) Vi får bare forsette å håpe....
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Hurra og Gratulerer så mye:=) Dette var morro å høre. Kos deg masse og velkommen inn hit til oss:=)
tomeko Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer,akurat slik jeg hadde det i begynnelsen.E veldig oppblåst ennå,er kommet til11+1 no C",)
Tantemamma Skrevet 13. mars 2010 #8 Skrevet 13. mars 2010 Gratulerer, hopeandfaith! Jeg er omtrent like "lite" gravid som deg, 4+5, og jeg har også PCO. Og jeg har samme mensmurringer og "stikking" som du beskriver. Kjenner ikke noe i puppene, lite kvalme, og er ikke trøtt. Jeg blir kjempeglad hver gang jeg kjenner smertene, for da får jeg liksom bekreftet at jeg er gravid, for jeg er så bekymret for å miste. Så jeg forstår godt hvordan du har det. Men dette skal gå fint, jeg krysser fingrene for deg!
hopeandfaith Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2010 Tusen takk for det tantemamma:) (kjempe festlig nick:) Går jo bare her og kjenner og tenker og føler og aner, det er litt slitsomt, men alt er så nytt og spennende. Må nok tillate meg føle meg litt frem tilbake til normalen, har jeg havnet på. Har jo bare vært så lykkelig og fullstendig utslått av glede, samtidig som angsten går å lurer i bakgrunnen. MEN har bestemt meg for å ikke la den overskygge det positive, så er i dag betydelig mye roligere enn bare for noen dager siden. Skulle selvfølgelig ønske at jeg hadde kjent mye mer enn disse stikkene og murringen, men på den andre siden jeg går jo sikkert å kjenner på så mye mer som jeg ikke klarer å plassere i riktig kontekst. For jeg er jo ikke trøtt i det hele tatt, og registrerer jo at jeg våkner før hanen galer, hehe... ettersom jeg ikke vet når jeg egentlig hadde eggløsning, og hvor lang sykulusen min er, er det litt spennende i morgen å høre hva legen sier i fht termin, her på BIM står det medio november... er 4+6( siste mens var 1. februar) Er dette din første? Litt spennende om vi kunne fulgt hverandre da vi er litt i samme bås... tvi tvi tvi og masse lykkeønskninger til deg og. Dette klarer vi!!!!!!!
Tantemamma Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Da er jeg antagelig litt etter deg, hadde siste mens 10.feb og er ganske sikker på at jeg hadde eggløsning 24.feb (har gått på pergotime)! Jeg skal til tidlig ultralyd hos gynekologen min rett etter påske - men det er jo en eeeeeeevighet til! Hver eneste dag lurer jeg på om jeg faktisk er gravid fremdeles, og om jeg skal ta en test til... Har som sagt ikke noe særlige symptomer - og akkurat som deg er jeg ikke trøtt, iallefall ikke om morgenen, da våkner jeg før klokken ringer (uvanlig). Ja, jeg syns absolutt at vi skal følge hverandre!: ) Lykke til! Prøv å ikke bekymre deg for mye (vet at det er lettere sagt enn gjort...)
hopeandfaith Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 17. mars 2010 Det er jo bare snakk om dager nesten. Jeg et bare når siste mens var. Har egentlig bare det siste halve året hatt mens mer eller mindre hver mnd, men den har alltid vært helt uregelmessig, så jeg vet faktisk ikke når jeg har hatt eggløsning.... to en sånn clearblue digital test som det stor 2-3 uker på, så er vel sånn ca 5+2 i dag. Har forsatt ikke noe særlig med symptomer, dvs jeg er mer trøtt enn det jeg pleier og være, samt at i går og i dag har jeg hatt litt ømme pupper, men ikke noe av betydning. Fikk et skikkelig tak i siden i dag, noe som gjorde meg kjempe redd, men det gikk over så jeg puster rolig igjen nå) UL rett etter påske, ja det er lenge til:)) jeg skal til onsdagen og syntes det er lenge til. Alle går å sier at tiden går så fort at, men jeg er egentlig ikke helt enig i det jeg:) MEN vi må bare tenke det, det går fort, det går fort og det går kjempe bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå