Gjest Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Dro på apoteket i dag, kjøpte en CB med uke indikator og en vanelig CB digital.. ca 0,5-1 time etterpå.. Da kom tante rød på besøk.. Føler meg egentlig hverken glad eller skuffa, bare letta for at det ikke er noe galt hvertfall. Så nå har jeg og samboeren slengt oss på soffaen med en komedie film og litt godis.. Vurderer et glass vin til kvelden.. haff.. blir så sliten jeg.. Vi er nå enige om å være prøvere, uten å prøve så hardt, la naturen ta seg av det hele, ingen el-test, ingen temp måling og ingen g-test samme dag som ikm.. Bare konsentrere oss om forholdet vårt, skaffe oss faste jobber og flytte inn i huset.. Jeg har ikke nerver for en slik runde til! Blir vel en spire etter hvert <3 Vil fortsatt være her inne og følge med på deres pp :-) og vil nok sende dere ett stort hurra den dagen spira sitter.. Lykke til jenter! Drysser noen tonn babystøv over hver og en her ;-)
Miss Snow Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Det hørtes veldig fornuftig ut, lilleDina! For mange er det stresset rundt det sterke barneønsket som gjør at det tar lenger tid. Så klarer man å roe ned og nyte livet og parforholdet, så tror jeg alle parter får det bedre! Masse, masse lykke til! Det kommer til å bli DIN tur! =)
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Ja Miss Snow, tror det har slitt mye på samboeren min også.. Så er på tide han får full oppmerksomhet tror jeg.. hehe.. Kommer nok til å være forsiktig med alkoholet da, så lenge TR er der, så går det jo greit, men passe litt på ellers :-) hihi
Miss Snow Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Like greit det, ja! Jeg liker knapt alkohol av noe slag, så her er det brus, saft og vann for alle penga! Vi får krysse fingre og tær for hverandre, så går det nok bra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå