Gå til innhold

Hva slags vogn har dere 5/6 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en simo kombi som jeg er veldig fornøyd med. Veldig god vogn, men den er så tung synes jeg. Har en emmaljunga scooter og carena easy også som storebroren på 2 år har brukt. Går de an å bruke dem etterhvert? mini er 5 mnd og vet at de KAN brukes fra 6 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carena Easy brukte vi fra 7 mnd i allefall (var da vi kjøpte den), men vi bruker den mest som kjøpesentervogn eller reisetrille for hovedvognen er mer behagelig å trille. Det er en Teutonia Mistral. Den er blandt de letteste kombivognene (valgt bevisst, for Simo, Emmaljunga o.l. er jo kjent for å være tunge vogner så de styrte vi unna) og veldig god å kjøre så er fornøyd med det valget. Hvis dere triller mye ville jeg evt prøvd å se meg om etter en ren sportsvogn med full liggestilling, tror det vil være mer behagelig både for dere og guten enn Carena Easy i allefall (vet ikke hva slags vogn Emmaljunga Scooter er, så det skal jeg ikke uttale meg om).

Skrevet

Det er en sportsvogn (ganske lett) vendt forover. Det er omtrent samme liggestilling som carena easy. Kjenner bare jeg er litt lei av simo fordi den er så tung. Storebroren begynte å bruke scooter fra han var 11 mnd og da var den perfekt, men jeg har litt lyst å bruke den nå snart og selge simo..

Skrevet

Så artig at du spør. Jeg tok i bruk min carena 3hjuling i dag. Aner ikke hva mer den heter, men den kan ikke legge ryggen helt ned, men mer som en slags vippestol. Piraten lå i den på en liten tur i dag, da jeg synes vår emmaljunga duo edge er himla tung og hjulene er litt opphengt for tida. Piraten er 6 mnd nå, så da burde det jo gå fint, selv om emmaljunga en er mer lun.

Skrevet

vi bruker fortsatt emmaljunga duo combi, med bagdelen. vi syns det er kjekt med bagen når vi er på besøk. da kan hun sove i den, uten å trille hele vogna inn, men vi må vel ta i bruk sportsdelen straks i og med at hun ikke liker å ligge når hun er våken ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...