Gå til innhold

andre som er svimle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i dag 10 + 4 ( 11+ 0 i følge menstermin) og ble idag morges helt sinnsykt svimmel da jeg lå i senga...og det fortsatte da jeg sto opp.. Ble litt svimmel en stund i helga som var og..men det gikk over...

jeg hadde heligvis første svangerskapskontroll i dag og var hos legen, hun ga meg sykmelding ut denne uken.. hun målte blodtrykket som var helt fint og blodprosenten var på 14 så det er heller ikke noe problem!

Det er ekstremt ubehagelig å være så svimmel...har bare ligget og sovet i dag stort sett, men føler meg fortsatt ikke bra!

Noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har det litt sånn. Svimmelheten kommer nesten som noen slags ''anfall'' et par ganger i uken. Kan komme bare når jeg ligger i sofaen og slapper av, virker som om hele rommet går i rundt, er veldig ubehagelig. Blodtrykket mitt var også normalt sist jeg sjekket det. Er sikkert bare blodtrykksfall disse ''anfallene'', det er visst ganske vanlig når man er gravid og er som oftest kortvarige hver gang det skjer.

Skrevet

Tusen takk for svar...det er akkurat sånn jeg har hatt det og! Som et anfall...har lest litt på nettet nå og ja, virker som det er ganske vanlig! Hadde aldri noe sånt første gang...men hver graviditet er jo forskjellig!

lykke til videre til deg!

Skrevet

Må ha lykke til videre du også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...