Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få det ut. pga av at jeg er så tidlig i svangerskapet (går inn i uke 7) så er det bare jeg og barnefar som vet det. Vil ikke si noe før jeg er hvertfall i uke 10... tror jeg... Lyst å fortelle det til hele verden!!!! Jeg gleder meg så sykt mye :-) jeg har trodd jeg ikke kunne få barn, så jeg er i himmelen :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så Fantastisk:=) GRATULERER så masse.

Kos deg masse nå og nyt dette. Jeg er 7+2 i dag og går inn uke 8.

Gleder meg jeg også.

Skrevet

Gratulerer til deg og :-) Fantastisk å vite at det skal komme en til i familien :-)

Skrevet

Gratulera så kjempe mye!!!!! Alltid kjekt med nye babyer, spesielt for de som ikke trodde de kunne få =)

Skrevet

tusen takk :-) ja, dette er fantastisk!

Skrevet

Gratulerer så masse<3 Utrolig artig å lese at det er flere som lykkes:) Jeg har selv 2 prøverørsbarn, og nå er jeg gravid igjen:) denne gangen er det hjemmelaga baby;) Sliter veldig med å holde det hemmelig. Har fortalt det til sjefen- pga at jeg er sm. Også er det 2 gode venninner som vet det. Men jeg kjenner at jeg sliter med å holde det hemmelig for min nærmeste famile. Føles litt feil at andre har fått vite det før dem. Men så vet jeg at de kommer til å gå inn i sjokk! ikke på den positive måten for å si det sånn...

Lykke til videre på ferden:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...