Kuredu Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har vært hos legen i dag og tatt blodprøver, levert urinprøve, fått skjema osv. Så nå føler jeg liksom at jeg faktisk er gravid, he he, merkelige greier. Legen ville beholde mensterminen min selv om jeg har vært på tidlig ul pga blødninger som viste noe annet (som jeg mener stemmer 100%). Så da er jeg offisielt 11+6 i dag (mens jeg selv tror jeg er 11+0). Hurra Uansett er det jo den ordinære UL som teller. Men alt så bra ut hos legen, blodtrykk fint og ellers fikk jeg en krem mot sopp i underlivet, Har vært veldig plaget av det denne gangen, håper kremen tar knekken på det. Neste runde blir privat ul om en uke, det blir spennende! Skal da sjekke indre organger, nakkefold og kanskje kjønn hvis vi er heldige..... Dette er antakeligvis siste svangerskap, og jeg kjenner at jeg klarer å glede meg over det, det er deilig!
FrkLykkelig Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 åh... jeg gleder meg til min første legetime... Kan ikke juble heeelt før den er unnagjort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå