Gå til innhold

Hlilken skal jeg velge???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg skal ha ny vogn til vesle jenta mi, trehjuling. Men eg vet ikke hvilken jeg skal velge. Har sett meg ut to vogner.

Enten Emmaljunga Cangaroo eller OTH Urban Jungle singel.

Er det noen som har/har hatt vognene? Hva syns dere om de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg har vurdert disse to også, men synes Cangaroo var en veldig rar vogn...sittedelen virket ikke lun og litt stygg etter min mening..jeg kjøpte til slutt Urban Jungle, pga design, konstruksjon, og LUFTHJUL !!! Cangaroo har plasthjul, og var et minus for meg fordi vi går turer i skogen ofte.

Spennende å se hva andre synes- jeg har ikke testet UJ u bruk ennå...

Skrevet

Å? Stygg? :P Hvordan da?

Jeg har prøvd vogna (har ei venninne som har den) å den er i alle fall god å kjøre. Plast hjul, det er gummihjul som er punkteringsfri..jeg likte de godt jeg. Jeg har hatt plast hjul på Happyen min å det vil jeg ikke ha igjen, men gummi var mye bedre.

Jeg kommer nok ikke til å bruke den i skogen (ikke mye i alle fall), så lufthjul gjør den bare tyngre for meg. Men jeg hadde nok også sett etter en vogn med lufthjul om jeg skulle ha brukt den i skogen ;)

Skrevet

har selv emmaljunga cangeroo til vesla på 2,5år å syntes den er super, nå bruker hun ikke vogn lengre men har hatt den siden hun var 1år å elsker den vognen, det gjør samboeren også

Skrevet

Ja, jeg det er den jeg meest sansynlig kommer til å velge.. Men syns OTH'en og virker grei. Men den er litt for "plain" for meg. Det er ikke noe spesielt med den, har veldig lite detaljer osv.

Men, takk for svar :D

Skrevet

Jeg har testet city cross (samme hjul som cangeroo) og har mountain buggy. MB har MYE bedre hjul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...