april*82 Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Har nettopp kommet fra ultralydundersøkelse. Fikk se en 8 mm stor "klump" med et hjerte som hamret i vei!! Fikk beskjed om at jeg er 7 + 5 i dag. For en utrolig lettelse og lykkefølelse!!:-) Gleder meg allerede til jeg skal hilse på igjen i uke 12 :-)
♡ Love ♡ Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Så herlig da Jeg var også på ul 7+5 og fikk se en liten klump med hjerte så banket og var 13mm stor Jeg skal også på ny ul i uke 12, er 10 uker på vei nå Gleder meg.
Gjest Jente18-Gravid med nr 1 Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Så utrolig heldig du er! Jeg har Ul på Mandag, er 7 uker i morgen. gruer meg litt.
april*82 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Hmm....nå er ikke jeg så veldig inne på dette med størrelse. Men er det ikke litt rart at min klump på 8 mm og din klump på 13 begge ble satt til 7 + 5 ? Eller er det andre ting de også bruker for å fastsette termin? Vet at hun målte størrelse på plommesekken blant annet.
april*82 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg gruet meg også på forhånd, men det gikk veldig fort over! Tok omtrent 10 sekund etter at "ultralyddingsen" var inne til legen sa: "her er det bare én (puh!) og her ser dere hjertet som slår. En helt fantastisk følelse! Bare gled deg :-)
♡ Love ♡ Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Ifølge babyverden så er embryoet 9-14 mm fra 7+0 - 7+6, den skal være ganske riktig. Har opplevd at flere gynekologer sier så forskjellig om hvor langt man er på vei i forhold til størrelsen på embryoet, det er mange som bruker ''eldre måle skjema'' og de er viser ofte feil. Det var ihvertfall det gynekologen min sa
Gjest Jente18-Gravid med nr 1 Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Jaa, gleder meg jo samtidig Men samtidig tørr jeg ikke å la meg selv glede meg for mye i tilfelle jeg blir skuffet. Vi har tvillinger i familien, så dette kan jo bli spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå