Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kommet fra ultralydundersøkelse. Fikk se en 8 mm stor "klump" med et hjerte som hamret i vei!! Fikk beskjed om at jeg er 7 + 5 i dag. For en utrolig lettelse og lykkefølelse!!:-) Gleder meg allerede til jeg skal hilse på igjen i uke 12 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig da :) Jeg var også på ul 7+5 og fikk se en liten klump med hjerte så banket og var 13mm stor :) Jeg skal også på ny ul i uke 12, er 10 uker på vei nå :) Gleder meg.

Gjest Jente18-Gravid med nr 1
Skrevet

Så utrolig heldig du er!

Jeg har Ul på Mandag, er 7 uker i morgen. gruer meg litt.

Skrevet

Hmm....nå er ikke jeg så veldig inne på dette med størrelse. Men er det ikke litt rart at min klump på 8 mm og din klump på 13 begge ble satt til 7 + 5 ? Eller er det andre ting de også bruker for å fastsette termin? Vet at hun målte størrelse på plommesekken blant annet.

Skrevet

Jeg gruet meg også på forhånd, men det gikk veldig fort over! Tok omtrent 10 sekund etter at "ultralyddingsen" var inne til legen sa: "her er det bare én (puh!) og her ser dere hjertet som slår. En helt fantastisk følelse! Bare gled deg :-)

Skrevet

Ifølge babyverden så er embryoet 9-14 mm fra 7+0 - 7+6, den skal være ganske riktig. Har opplevd at flere gynekologer sier så forskjellig om hvor langt man er på vei i forhold til størrelsen på embryoet, det er mange som bruker ''eldre måle skjema'' og de er viser ofte feil. Det var ihvertfall det gynekologen min sa :)

Gjest Jente18-Gravid med nr 1
Skrevet

Jaa, gleder meg jo samtidig :) Men samtidig tørr jeg ikke å la meg selv glede meg for mye i tilfelle jeg blir skuffet.

Vi har tvillinger i familien, så dette kan jo bli spennende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...