blond Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2010 Det er ikke så tydelig her, men det skal se ut som et hjerte. På noen nettsteder blir det til et tegnet hjerte hvis man skriver pil og tretall rett etterpå.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 ja, på facebook, blir det det.... den er fin, brukes ofte...hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 her glir jeg rett inn.. Kunne stått navnet mitt bak med store bokstaver hehe.. her er de jeg kan: smil <3 hjerte btw by the way brb be right back det var de jeg kom på. Disse kan jeg ikke: det var de jeg kom på, og sikkert mange andre også som jeg ser når jeg ser dem
Lene~mor til tre Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 brukes ofte når man skriver noe på tull/fleip eller om man er litt ironisk, det skal jo liksom forestille et gjeip. :S brukes når man skriver om noe man misliker, gruer seg til eller noe som er forferdelig eller vondt osv..
melkekua™ Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Disse vet jeg om, men bruker de ikke selv: L8R - senere 4ever - for alltid
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Jeg trodde var øyne og så tunga ute. Blir i alle fall det på msn. - 8) er smilemunn med solbriller - lol er vel ler ut høyt (bare det er engelsk forkortelse som jeg ikke skal prøve å stave hehe) Er ikke så inni dette, kom bare på det nå =D
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 lmao - laughing my ass off rofl - rolling on the flor laughing Det var de jeg kom på i farta, som ikke stod her. Jeg kan en del andre også, men de er veldig nerdete og spesielt utviklet for folk med min hobby (og som vi bruker på et lukket forum for denne hobbyen), så det er vel neppe av "allmenn" interesse. PS: Beklager hvis jeg har skrevet laughing galt... ble plutselig veldig usikker her kjenner jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 :-* eller :* nuss pebcak problem excists behind chair and keyboard rekker tunge, geiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå