Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Er det noen av dere som har el men som ikke blir gravide? Og vet dere hvorfor? Har dere blitt gravide med pergo før - og hvor mange kurer måtte til? Finnes det flere grunner enn tette eggledere,dårlig spermkvalitet og dårlig eggkvalitet (umodne egg) ? I mitt tilfelle så har vi vært gravide før, så tviler på at jeg har tette eggledere og at sambo har dårlig kvalitet. Gyn fortalte meg på 1.time at jeg hadde mange klare egg men manglet el. nå har jeg fått pergo og fått el 2 mnd nå- så sa han på forrige time at jeg hadde umodne egg - så går vel da utifra at det er mitt problem. Hjelper pergo på eggmodningen? Jeg er ferdig med min 2.pergorunde nå og venter i spenning (som hver mnd)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Ja pergo hjelper på eggmodningen. Hvis det er problemet ditt så har du store sjanser for å bli gravid på pergo. Jeg har det problemet og ble gravid på første enkle pergokur. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 fikk bekreftet av gyn.igår at umodne egg var mitt problem. så takk for oppmuntrende svar;) har el idag, så er veldig spent=D
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 jeg har hormonforstyrrelser da=/ ..har du det også?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Ja har for mye testosteron i kroppen, hvis det var det du mente? Det er vel en forstyrelse.. Skal starte igjen på pergo snart. Ønsker meg nr 2. Er spent på om det går like greit denne gangen.. Oppdater gjerne, hyggelig å høre om det klaffer.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 ja for mye testosteron og for høy LH har jeg.. begynner også med metformin nå - håper dette hjelper på kommer nok ett innlegg her når det klaffer=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå