Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 21. mars 2010 #26 Skrevet 21. mars 2010 Navn/Nick:Glade meg:-) Alder:33 Bosted:Akershus Sivilstatus:Gift Barn fra før: 2 jenter, 3&6 år Yrke: Sykepleier Prøveperiode:2 Gravid med nr 1 etter 9 mnd og på første pergokur. Hadde ikke EL av meg selv. Nr 2, gravid 15 min vi bestemte oss for å prøve! Nå er vi endelig begge klare for nr 3, håper den kommer snart, for jeg har vært klar lenge! Men er veldig avslappet på det, selv om en ofte kjenner etter symptomer og finner dem, selv om en ikke er gravid! Lykke til alle sammen!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 21. mars 2010 #27 Skrevet 21. mars 2010 Navn/Nick: Vår lille planlagte baby Alder: 29 Bosted: Rogaland Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Ingen Yrke: Tannlege Prøveperiode:2 Ble gravid på første forsøk i februar. Mistet i uke 5. Blødde bare 1,5 dag og hadde ikke vondt. Hadde trolig EL 12 mars, som er 1 uke siden. Har IKM 27 mars. Dette er litt usikkert siden det kan ha vært forskyvninger pga SA i forrige mnd. Har fått litt ømme brystvorter og drømmer ekstremt livaktig om natten. I tillegg har jeg fått frostrier og det stikker i sidene på brystene og i livmorområdet. Dette oppleves for det meste om kveldene. Slik var det også under forrige graviditet, men det kan være innbilling pga sterkt ønske om postivt resultat. Lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå