LoveInMyTummy Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 bidronning gele før dere ble gravide, og hvor lang tid tok det før det klaffet? Jeg er supertsepnt etter innkjøp av kapsler i dag:)
♡ Love ♡ Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Jeg ble gravid første mnd med bidronninggele, altså siste pp. Brukte 3pp totalt. Den siste pp så leste jeg et tips om å ta dobbel dose og øke til trippel rundt el tider, og jammen satt den Med mitt første barn så tok det 12pp før jeg ble gravid og det var uten kjerringråd, så har troa på at dette virket denne gang Brukte også damiana sammen med bidronninggele og wild jam etter el frem til ei uke før ikm
T<3M<3Spire:) Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Jeg brukte og Bidronning gele og Wild Yam denne mnd.Og spiren satt som et skudd:)Har prøvd siden august 2009.Termin 15nov:)))) Lykke til:)
Nikamo Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Jeg brukte bidronninggele denne siste pp'en når jeg ble gravid Tok dobbel dose... Har faktisk stor tro på at dette gjorde susen for oss Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå