Jønimi #er gravid!# Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 ----Hold dere fast---- Da har jeg dyppet CB'en oppi morgenurinen. Det ble jo selfølgelig et klart minus. Så tenkte jeg hæ??? Men tempen er jo høy???? Åsså sekundet etter så dukket det opp en svak skyggestrek som ble sterkere og sterkere- og Sterkere!!!! Et knallpluss!!!!!!! Jabbadabbadooooooo!!!!!!!!! Tredje måned så satt den!! Å fy søren, håper ikke det blir fler enn en!! Bidronning, wild yam og bioresonans gjorde nok susen Jeg er så glaaaaaad! Skal på jobb i kveld, og kommer til å glise hele tiden.)
Tusenbein08<3skrukketroll2010 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 GRATULERER så mye:) kose deg i lykkerus på jobb:)
ariel 78 Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Gratulerer så masse:)) Satt akkurat å ventet på at du skulle komme med innlegg:) Har IKM på lørdag og håper TR holder seg unna.Har litt murringer,spesielt på kvelden så det kan hende tanta er på vei.Men det som er rart er at disse murringene har vart i over 1 uke..håpe,håpe:)) Kommer iallefall til å vente til over helgen før jeg evt tester.
Jønimi #er gravid!# Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2010 Tusen takk!!!! Så spennende da Ariel 78! Jeg har også hatt murringer hele tiden fram til IKM. Eller det var egentlig ikke vanlige murringer. Mer brenning eller stikking, eller en slags opphovnet følelse:) Det er jo ikke lenge til lørdag! Sender massssse babystøv!!!!
Carina har to små gull Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i snvagerskapet
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Å så utrolig kjekt:-) GRATULERER SÅ MASSE:-) Lykke til videre, og koooos deg masse!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå