Gå til innhold

Priser på Emmaljunga Norge vs Sverige????

Anbefalte innlegg

Vi har da endlig funnet ut at vi skal kjøpe en Emmaljunga edge duo (tror det er det den heter :)) Men så kommer denne økonomien inn i bildet da, er det noen her inne som veit hva prisen er i Sverige og her i Norge?

Fortsetter under...

Vet ikke hva de koster i norge, men her koster de 5650 NOK (i Karlstad, Sverige) med vanlig understell, og 5900 kr med sportsunderstellet (som jeg vil anbefale) for 2010-modellen.

http://www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=208&artnr=98698212001r&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Std

Og det må da være BILLIG, jeg solgte nettopp min 08-modell for 4500 kroner...(og etterspørselen var STOR, jeg solgte den dagen etter at jeg la den ut på finn.no, etter en hektisk budrunde med tre ivrige kjøpere)... Så hvis du kjøper en ganske nøytral farge (jeg hadde svart) får du mye av pengene igjen når du selger den. :)

Ja - og du må jo for all del velge en farge du har lysst på, og ikke ta avgjørelsen ut fra at du vil selge vogna etterpå.

Beige er helt nydelig, det eneste minuset er at trekket over fotbrettet fort blir skittent og stygt når barnet begynner å bruke sko og vil gå selv innimellom. Men du kan jo bare kjøpe et seat-insert til å ha i da. :)

Vil anbefale å bestille ganske raskt etter at dere vet kjønnet, det er ofte maaaange ukers (for ikke å snakke om måneders) ventetid på de mest populære vognene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...