Gå til innhold

endelig:)

Aron09,3SA*ønsker-spire*

Anbefalte innlegg

Skrevet

i forrigårs fikk jeg TR, det ble en syklus på 43 dager, viste seg at kroppen har ikke klart å slippt egge og trengte mange forsøk på å klare det, men det gikk tilslutt.

er uansett i gang med mens og håper det ikke blir klusset til denne mnd også. håper el kommer normalt.

har 4 venner som er gravid og i går fikk jeg vite om 2 til:( er jo gla på deres vegne, men er litt sårt når jeg har mistet 2 ganger i SA, prøver å roe ned rundt det med graviditet og prøver å ikke stresse så mye.

er glad jeg har fått et barn i det hele tatt det tok jo 7 år, er jo ikke en selvfølge å få barn, uansett hvor mye man ønsker det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men så bra da :) Håper kroppen holder seg i orden denne pp da. Er kjedelig når det blir kluss med den. Ser ut til at jeg hadde el på dag 14 denne pp :) Ikke skjedd på år og da. De siste pp hadde jeg el på dag 21 og 18. Håper lutealfasen stabilliserer seg også.

Du får ha masse lykke til :)

Skrevet

Herlig å være "i gang igjen" :)) Forbaska irriterende at den tanta skal dukke opp støtt, men d er jammen ikke noe bedre at den "aldri" duker opp heller... (når man ikke er gravid da ja)

Vil anbefale deg Efamol (www.caredirect.no), bedre kjent som nattlysolje. Vil egentlig anbefale den til alle !! Syklusene mine (og mensen) har blitt myyyyyye bedre etter jeg begynte å ta d.

(D vil ta 2-3 mnd før du merker virkelig forskjell, men absolutt verdt et forsøk, mener jeg) I tillegg blir hud og hår flott ;))

Krysser fingrene for masse, skjønne babyer i løpet av en 9-12 mnd tid!! :))

Skrevet

som regel har det ikke vært noe kluss, bruker å ligge stabilt på 30 dagers syklus dette er 2 mens etter SA nå. så håper at spiren sitter om ikke alt for lenge til oss alle som sliter:)

skal sjekke ut det med efamol, tusen takk får info:)

er veldig slitsomt når det klusser seg til ja, er hormoner,hormoner å atter hormoner som gjer deg helt kokko. kan kalle meg selv får hormonella-godsilla hehe..

Skrevet

hehehe...

Vel, Efamol stabiliserer hormonbalansen, og lager slimhinnen i livmoren tykk og "attraktiv" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...