07&10&13? Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Une Isabell eller Leah Celin? Står mellom disse to.. jeg og samboer liker begge navnene, så nå trenger jeg litt hjelp av dere... hvilket er finest?
bondekone Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Jeg liker navn som Sølbjørg, Gunnhild og Torunn, så jeg er nok ikke den rette til å svare kanskje Men synes Leah Celin var det som kunne sies mest "flytende" hvis du skjønner
Nat27 Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Leah Celin ) Hvis dere ikke klarer å bestemme dere så trekk lodd (Og er der fremdeles usikker når dere har trekt, så velg det andre som ikke ble trekt ) Ellers kan dere jo rett og slett vente til skjønnheten er født og se hva dere synes passer henne best
*Nøtta* Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Jeg lite best Une Isabell. Leah er jo et veldig populært navn,sammen med Lenea,Linnea o.l, så Une skilte seg litt ut synest jeg.
07&10&13? Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2010 Takk for tilbakemeldinger vi har selvfølgerlig ikke klrt å bestemme oss enda, men håper på å gjøre det snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå