Mini09&Lille12 Skrevet 11. mars 2010 #1 Skrevet 11. mars 2010 Blir så lei..nytter ikke legge henne lengre..bare reiser seg opp med en gang jeg legger henne og står å hyler.. Lar dere dem bare skrike? Syns det blir så feil det å..men kanskje det er det som er løsningen? Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært oppe å lagt henne ned igjen.. blir så fortvila!!
Babyønske �� Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 Har unngått senga som soveplass på dagtid, for å unngå uro som igjen kan ødelegge for kveldsleggingen. Skriking er lite aktuelt ved soving for min del. Her er vogna soveplass på dagtid, stort sett ute, men kan også stå inne om været er veldig dårlig. Han sove mye bedre i vogna på dagtid.
Mini09&Lille12 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2010 Her har det vært omvendt faktisk. Sov ute i vogna en periode hver dag, før hun slo seg helt vrang der. Prøvde å legge henne i senga og det gikk mye bedre, og har ikke vært noe problem i forhold til kveldsleggingen. På kvelden sovner hun som en stein når jeg legger henne. Er kun på dagen hun tuller. Men nå er det ikke så fryktelig kaldt ute, så skal bli flinkere til å legge henne ute, i steden for på ett litt kaldere rom. Hun sover selvfølgelig ute en gang i blant, men sover ikke så lenge ute som hun har gjort inne. Hun sovnet tilslutt i dag, etter jeg hadde vært innpå rommet en stund å roet henne. Er ikke for å la babyer skrike seg i søvn. Bruker kanskje å la det gå 5min før jeg går inn til henne, men aldri lenger. Går heller oftere inn og ut. Det går seg til. Er jo den riktige alderen for å være litt urolig å da. Hun er 9måneder. Blir vel ofte slik når de lærer seg nye ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå