Gå til innhold

Brio GO 2009 modell vs. 2010 modell?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring i forhold til de endringene som er gjordt på 2010 modellen vs. 2009 modellen?

Det står at selehempene er laget av metall på 2010 modellen og plast på 2009 modellen. Hvor mye har dette å si?

Videre står det at det er forbedringer på forhjulene. Noen som har peiling hvilke forbedringer det er snakk om?

Har fått tilbud av min svigerinne om å kjøpe 2009 modellen deres, men vet ikke om forbedringene på 2010 modellen er såpass relevante at det er verdt å betale litt ekstra....

Uh, det skal jammen ikke være lett å orientere seg i denne vognjungelen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141567126-brio-go-2009-modell-vs-2010-modell/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Brio go fra sommeren 09 (den modellen hvor selene er festet til vognen), og har overhodet ikke hatt noen problemer med den. Den er en helt fantastisk vogn. Jeg har til og med svart trekk, som noen sier er støvtiltrekkende, men det har vi ikke merket noe til på vår... men så har vi ikke bagen heller, da...

Det at selehempene er av plast har vi ikke hatt noen problemer med. Og forhjulene fungerer utmerket.

Er du så heldig å få kjøpt en go brukt, hadde jeg ikke vært i tvil om å kjøpt den. Det er ikke lett å få tak i dem brukte, og de er veldig populære. kan ikke forstå at disse forbedringene skal være så relevante at du skal måtte kjøpe en helt ny vogn. I hvertfall ikke hvis svigerinnen din ikke har hatt noen problemer med vognen sin.

Jeg sendte en mail til Brio vedrørende det du spør om og dette fikk jeg til svar

"Det har vært minimalt med problemer, men på enkelte vogner har forhjulene hengt seg opp(svivelfunksjonen har ikke fungert), dette har enkelt blitt reparert ved å bytte innmaten i fremhjulene.

Hempen på ryggen har løsnet, hempen blir nå skrudd fast.

2010 modellene kom høsten 2009.

Selene i sportsdelen ble endret på 2010 modellene.

MVH

BRIO Baby Norway AS

Tone Setterberg

Serviceavd. "

Ja, de er ikke lett å få kjøpt brukt så det høres ut som et godt tilbud. Hvilken farge og hvilken pris skal du få den til?

Anonym: godt å høre at du ikke synes den sorte samler mye støv, har nevmlig litt lyst på sort (sportsdelen) Bri Go. Må bare bestemme oss for Go eller Bugaboo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...