Gå til innhold

Gode gåsko til trilleturer? Nike shocks? Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et gavekort på eurosko på 2000 kr jeg tenkte å bruke i dag. Snart vår og jeg har lyst på et par lette gode gåsko! Noen som har de nike shocks skoene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par Nike Shox, hadde IKKE kjøpt de for trilletur. Hadde heller kjøpt et par ecco eller noe, de har noen innimellom som ikke ser så altfor kjerring ut:-) Uansett ikke nike shox, fine sko, men vonde å gå på. Innom tanken sjøl, må ha noen gode trillesko:)

Skrevet

Jeg ville anbefalt deg å kjøpe noen gode ecco joggesko, med receptor såle (mer demping i sålene enn andre ecco sko) også at det var gore tex i dem. 2000 kroner, da får du også råd til å kjøpe deg noen gode ecco sportsandaler, deilig til sommeren, når du skal ut å trille.... :-)

Har ingen egen erfaring med nike shox.

Lykke til :)

Skrevet

hei!

jeg har flere par nike shox å syns de er kjempe goe å gå i :D

bruker ingen andre sko! så jeg ville anbefalt dem,men det er smak å behag som alt annet :)

lykke til med sko valg :)

Skrevet

Jeg vil også anbefale nike shox. Har to par, og har gått i de hver eneste dag i svangerskapet. Ikke hatt vondt i bena en dag. :)

Skrevet

Jeg har nike shox og jeg er kjempe fornøyd!! Men spørs litt på hvordan terreng du skal bruke de skoen i da... er det skog og mark ville jeg ikke brukt shox for jeg føler jeg mister litt kontroll i skogen med de.... vanskelig å forklare... men ellers er shox veldig fine=)

Lykke til=)

Skrevet

Henger meg på de andre her, nike shox er kjempe gode å gå i!! =) Det er som alle andre sko, at man må gå de til. Kan virke litt harde i begynnelsen. Men dempingen i hælen blir bare bedre og bedre når de har blitt brukt noen ganger!! Anbefales!

Skrevet

Jeg har ingen erfaring med shox, men har ønsket meg disse i bursdagsgave fra samboeren, og han sier jeg skal få de :D hadde trilletur i hodet når jeg tenkte på disse skoene, så godt å høre at så mange av dere er fornøyde med de :)

Skrevet

Var å så,men de hadde Nike shox bare i svart med knall rosa eller helt hvite. Jeg vil ha helt svarte,men det hadde de bare til menn (fra str. 40). Så kjøpte ikke sko i dag da. Men prøvde de i butikken, kjentes litt harde og stive ut. Kanskje fordi de var nye. Ecco er jo gode sko,men ikke så fine. Er litt forfengelig også vettu..

Eurosko (hvor jeg har tilgodelapp) har i allefall ganske mye sko da og de får vel inn mer utover våren også!

Kommer til å gå på asfalt mest forresten.

Hører gjerne fra flere som har gode gå-sko å annbefale :-)

Skrevet

Jeg fikk et par Nike air max til jul og har omtrent ikke gått i noe annet siden!! De er kjempegode, og jeg kommer garantert til å investere i flere par mot sommeren! Vet ikke om de har dem på eurosko, men...!

Skrevet

Geotex eller hva de heter er mye bedre enn Ecco etter min mening!

Ecco har bare gode sandaler.

(Er det merket som ofte er reklamert for i F&B bla ifh barnesko)

Jeg skal på shopping etter fødselen, og sko står øverst på listen!

Men jeg velger å vente til etterpå. Nå er bena mine hoven og full av vann, blir ikke riktig å prøve med de nå ;)

Jeg innbiller meg at jeg ødelegger skoene mine med tyngden jeg har nå også. Enda jeg "bare" har gått opp 9kg.

40 uker på søndag og det er som om overkroppen er for stor til bena mine. Selv om jeg har gode ben å stå på til vanlig, føler jeg de bare er fyrstikker nå. All den harde huden på undersiden bekrefter nok den tankegangen også.

Kjenner ikke at skoene har blitt ødelagt altså, men jeg er sikker på at jeg vil kjenne stoooor forskjell på bla demping om jeg stikker bena i noen andre likens sko :/

Som jeg gleder meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...