Gjest Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Med fare for å fornærme Blomstersara, ble jeg litt inspirert av Hulda Olaug-tråden. Enkelte doble fornavn klinger jo ikke overhodet... Kom med dine "verstinger" Glenn Kent Ingrid Sigrid (fine hver for seg, da) Ingeborg Astrid (også fine hver for seg) Esther Ruth (bytt i det minste rekkefølge...) Jens Johannes (for like) Stian SebaSTIAN (for like) Frikk Fredrik (for like) Mie Sofie (for like)
Blomstersara Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Det fornærmer ikke meg. Det var som sagt noen jeg kjenner som valgte det... Jeg ville ikke valgt det navnet. Disse syns jeg er ufattelig stygge: Arild Kåre- værst av alle Geir Ruben Dan Ruben Iver Storm
(Oktober) Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 Truls Claus og Arne Geir er de jeg kommer på akkurat nå.. Ingen av de klinger særlig flott.. Geir Arne hadde ikke vært så verst om han hadde fått byttet rekkefølgen på navnet.. Skal sies at begge er over 40.
Miranda C Skrevet 11. mars 2010 #4 Skrevet 11. mars 2010 Kommer ikke på noen i farta, men liker ikke navna som ender på det samme.. f.eks Line Celine Leandra Alexandra Med unntak av noen som jeg syns går, Olivia Sophia, Olivia Maria f.eks
herewego Skrevet 11. mars 2010 #5 Skrevet 11. mars 2010 Christian Kjetil Hans Sebastian (HanSebastian...) Mona Lissie (hotel cæsar, he-he....)
Rampongi Skrevet 13. mars 2010 #6 Skrevet 13. mars 2010 Isak-Ola. Syntes det var helt merkelig når gutten ble kalt det, men nå etter 20 år er det jo ikke så værst, nesten litt sjarm over det..
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. mars 2010 #7 Skrevet 13. mars 2010 Ola Oliver! Det er det en gutt som heter her i byn. Fryktelig slitsomt å uttale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå