Lille_Trille<3 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Heissan...:-) Jeg driver nå i andre pp og har aldrig hatt problemer med å bli gravid. Jeg har tre barn fra før og prøver nå på nr 4..venter tanta i morgen el fredag men sliter litt med å finne EL..bommer jeg helt tro eller stemmer følelsen og tegnene..aldri testet med EL tester... Har testet og kjent etter EL slim og og mest sannsynlig så ligger jeg med EL på rundt dag 14-15...tror jeg!?! Så satt jeg her inne på pernille.info og leste att EL kan variere fra dag 13 til 23 og da ble jeg usikker..jeg hadde typiske murringer i magen og vonde bryster på dag 14 som var den 25 februar...pluss att det holdt seg sånn til lørdag den 27 februar. Har fast syklus på 28 dager,mulig jeg noen få ganger har havnet på dag 29 før tanta kommer, men veldig sjelden... Hadde sex mange av disse disse dagene,beklager direkteheten,men prøver man aktivt så prøver man å treffe riktig..hehe...og venter nå spent om tanta kommer..noe jeg faktisk tror.. Men! Noen fler som har EL slik at det ikke stemmer med 14 dager før tanta skal komme? Er det mulig eller regnes det da utfra hvor mange syklusdager man har...? Lykke til alle dere andre prøvere!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå