Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har tidligere hatt Simo, samt testet city cross og brio happy, har mountain buggy. Etter å ha prøvd city cross og brio begynner jeg å angre på salget av Simo. Synes city cross er for stiv og har alt for liten fjæring til min bruk, men nydelig på asfalt. Brio synes jeg blir for smal med vinterpose. Vil så gjerne ha den optimale 4 hjulingen i tillegg til mountain buggyen som jeg har. Utseendet og vekt er ikke viktig da jeg nå kun ønsker den beste vogna for barnet som skal være en god sove-/ turvogn. Kun sportsvogn da vi er forbi bagperioden. Står nå igjen med Simo og emmaljunga classic sport. Jeg har egentlig mest lyst på emmaljunga, men etter mye kjøp/ salg av vogner er jeg redd for å bomme igjen:(. Dere som har testet begge, føles emmaljunga mer "ristende" på ulendt vei? Liker myk trillekomfort, men synes jo Simo er litt i overkant myk samtidig som emmaljunga classic virker stiv.
karamba9 Skrevet 11. mars 2010 #2 Skrevet 11. mars 2010 hei, nå ble jeg småstressa har trillet simo m.classisk understell i 5 måneder i skog og grus og byen, og var ganske lei den, og kjøpte nettop en Mountain buggy...men du sier at du HAR mountain buggy, men ønsker simo.......hva er det du ikke liker ved MB??????? jeg er ganske fornøyd med å trille SIMO og synes den er kanskje best for ungen, MEN jeg blir så stiv i skuldrene av å manøvrere den, veldig vondt i korsryggen av å løfte den ut og inn av bagasjerommet (hver dag..), og det er alltid enten oppoverbakke - da er det tungt å trille, eller nedoverbakke- da er jeg stressa fordi den er så tung og ikke har håndbrems... greit i butikker, synes jeg- fikk alltid passere hyllene fint så jeg lurer VELDIG på hva du synes om MB !!! har tenkt å selge min 5 mnds gammel Simo, men er i stor tvil nå..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2010 #3 Skrevet 11. mars 2010 MB er veldig goood! Ingen fare, jeg liker den:) Skal ikke selge MB:)) Min luksus er at jeg ønsker en vogn til slik at jeg kan ha jenta mot meg en periode til samt ha skikklig fotbrett som justeres opp når hun skal sove. MB blir mer åpen i forhold til f.eks Simo, men MB har jo stormtrekket ved skikkelig ruskevær. Synes imidlertid stormtrekket blir litt voldsomt ved "midt i mellom vær". Ønsker du fottrekk til MB, sjekk ut rosendesign.se. Solgte Simo da jeg hadde SÅ lyst til å teste en med 4 hjul som var litt mindre, men har nå mest tro på de største med 4 hjul. MB er kjempegod å trille et er derfor jeg er så kresen når jeg nå ønsker en som er like god å trille med 4 hjul i tillegg:))
karamba9 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 he-he, dilemma blir bare vanskeligere for meg nå har jeg både simo og MB, men tenkte å selge simo pga plassmangel...selv om jeg ville beholde den og...med tanke på barnehagesoving, ikke minst..kjøpte den pga simo er lun og har god komfort for babyen, kanskje den beste komforten...men når mammaen begynte å slite med trillekomforten, så måtte vi ha en MB...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå