Gå til innhold

Gravid, uke 6 men har nesten ikke symptomer?? Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde veldig ømme pupper rundt testdagene, det var virkelig vondt. Var kvalm også et par dager, men etter at jeg fikk 5 postive tester så har alle symptomer opphørt:( Jeg går rundt og er et nervevrak, er ikke trøtt en gang, tester meg hver eneste dag og testen er like positiv. skjønner ingenting, er det flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp og det bekymrer livskiten ut av meg!

er blitt blodprøve anhengig for å sjekke at hcg stiger som det skal....det har dte gjort til nå men ventre pådet siste svaret som jeg får i morgen....

det er den prøven jeg tok etter alle symptomer forsvat så er ekstra nervøs for akkurat den...skal prøve å få meg tidlig ul i slutten av neste uke hvis ike så må jeg pent vente til neste mandag:(

håper sånn at alt er bra!!

Skrevet

Jeg er rundt uke 5 og føler også at jeg nesten ikke har symptomer. Føler egentlig at alle symptomene forsvant når første testen var postitiv. Jeg har hatt blødninger i 3 uker, så jeg er i hvert fall nervevrak... Sluttet å blø i dag, så pulsen har gått litt ned.Har vurdert flere ganger å få målt hcg nivået mitt, men har ikke kommet meg så langt ennå. Kunne tenkt meg tidlig UL, men aller helst ikke innvendig. Skal prøve å få en utvendig UL så fort som mulig.

Tror jeg må teste meg en gang til for å være sikker på at jeg faktisk er gravid ennå.

Huff det er ett stress å være gravid :o)

Skrevet

oi der kjente jeg meg igjen gitt!

er 6,5 uker på vei. Har to barn fra før, og en SA for 2 år siden. Jeg pleier alltids å være helt grise trøtt og super kvalm. Denne runder har jeg INGEN symptomer, kun litt øm i det ene brystet. Men tenker at det kanskje er gutt, siden jeg har to jenter fra tidligere??!

I går tidlig fikk jeg litt blødninger, og ringte legen for sikkerhetsskyld for å få tips o.l.

han ville gjerne snakke med meg. Han fikk time til UL på sykehuset par timer etter. På UL var det 2 stykker som så på UL, for ingen av dem kunne se embryo!! de så at det var hormorendringer i livmoren, men ..

så jeg måtte ta blodprøver- HCG, og komme tilbake i morgen for å se om det har doblet seg, og ny UL.

hjelp!! hadde liksom ikke ventet dette. VIrket veldig som om det kun var bad news altså! men de sa at det kan være at de ikke ser noe fordi det bare er ALT for tidlig...

og hun legen sa minst 8 ganger at jeg bare måtte ringe, når som helt på døgnet dersom jeg skulle få vondt. virker som om hun regner med at jeg aborterer...

hmm. kan si jeg er litt bekymret nå. Dette barnet er så inderlig ønsket!

Skrevet

Uff kjære mixy..... Jeg vil bare si at jeg føler så med deg. Og håper virkelig at du ikke mister nå, men at det bare var litt tidlig å se lille knøttet.

Vil også si at jeg er 7+2 i dag og har nesten ikke symptomer. Litt ømme pupper og oppblåst og økt matlyst, men ikke kvalme. Jeg var på ultralyd om tirsdagen og fikk se det bankende hjerte. Så lite symptomer betyr ikke at det er noe galt. Men blødningene er jo litt skummelt. Krysser fingrene for deg og kjempe bra at du blir fulgt opp nøye nå.

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Jeg er i uke 10 og har vært så og si symptomfri siden jeg ble gravid, bare litt strekksmerter sånn av og til, og bittelitt ømme pupper som kommer å går for hver uke :) Har også hatt blødninger, men uka etter var jeg på tidlig ul og der så alt fint ut. Nå har magen begynt å vokse også ;)

Skrevet

kjære gravid30 og Cocoa!

det var oppmuntrende ord! kan man virkelig se hjertet banke 7+2!!? sp spennende. Det er faktisk håpefult å høre at dere ikke har symptomer heller, og at UL har vært positivt!

sitter her m en kopp te, har svimset rundt i hele dag. ikke sittet i ro i ett sekund, vil jo ikke slippe tankene til.

men, kanskje det er en mulighet for at det går greit likevel:-)

man planlegger jo hele året fremover, m ferie og alt m hensyn til at man går gravid liksom., Alt planlegges i hodet så innmari kjapt! rekker ikke tenke på at det kanskje går galt.

i morgen på denne tiden har jeg i det minste fått et svar!

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer da. De kom plutselig en natt i uke 9, og fortsatte i 3 mnd. Hehe. Var verdt det da:)

Skrevet

Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg kanskje er over 10 uker på vei. Er bare trøtt på kvelden, men det tenkte jeg ikke på. Man må altså ikke ha så mange symptomer for at alt er bra. Er dere veldig bekymret, så er det greit å få det sjekket opp, men det er veldig mange som ikke merker noe spesielt før magen begynner å vokse.

Håper det kan berolige noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...