Gå til innhold

Hvordan har det gått med dere fra uke 8??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk negativt på testen idag, men ikke noe blod på papiret og ingen mens murringer. Lever med et lite håp. Fått plutselig vondt i ryggen idag også, men er vel litt tidlig om det hadde vært et tegn vel? hehe

Om mensen kommer begynner vi med frys neste måned.

Er det sånn at man setter inn ca 2 uker etter mens da eller??

Og er det virkelig ingen sprøyter eller medisiner før innsett??? Himmelen!!!!

Annonse

Gratulerer!!!

Tar jo bp uansett om man har fått mens eller ikke. De vil vel sjekke ett eller annet...

Man gåt på medisiner ved frys også jo. Eller, ikke hvis du setter inn i naturlig syklus da. Gjør du ikke det går du på Progynova fra første mensdag og Progestan fra dagen før innsetting. Fortsetter med begge deler til mens eller til uke 10 dersom du blir gravid. Innsetting rundt dag 14 ja. Jeg hadde dag 15 nå.

Får dere gå rett på frys etter IVF? Vi må vente nå for å la kroppen slappe av litt. Trodde vi kunne gå rett på ny runde jeg, gjorde det forrige gang,men da ble første forsøk avbrutt etter 2 uker.

Gratulerer alle som har testet positivt i uke 8 gjengen:o)))

Til dere som har testet negativt så vil jeg si at det er veldig trist og jeg vet veldig godt hvordan det føles etter selv å ha hatt 5 neg forsøk. Dette er virkelig ikke for pyser! Men ikke gi opp håpet, de fleste lykkes til slutt! Ønsker dere masse lykke til videre og krysser fingrene for at det er deres tur neste gang!!! XXX

hei jeg er på rd14 nå, og har bestemt meg for å teste i morn. Ingen mens i sikte, so far , so good. Men ikke noe särlig med syptomer ellers heller, så vet ikke hva jeg kan vente meg i morgentidlig...brrr...skummelt!

dette blir en laaaang natt....

er jeg den eneste som ikke har testa ennå eller? eller som ikke har fått mens?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...