sebastian + en til Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Hei Nå trenger jeg litt flere synspunkter:) Jeg har akkurat fått vite at vi venter en liten jente...eyyiiii:) Og har såvidt begynt å snuse på jente navn. Vi har en 2 åring fra før som heter Sebastian, så jeg har lyst på et navn som passer sammen med det.Jeg er svak for S navn, men åpen for andre selv om. Har en liten navne liste her: Sofie Favoritt 1 Pia Favoritt 2 Sophia Sienna Alexandra Simone Frida Louise Synne Lise Sina Silja Stine Signy Solveig Sonja Tilde Viola Maria Emily Sonnie Hannah Hvem liker dere best???
mamma til Isak Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker Sophia Silja Sina Hva med Selma? Det synes jeg er vakkert:)
Castho Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Sofie er veldig pent og passer godt med Sebastian men i motsetning til deg er jeg glad i ulike bokstaver på barna. Hvis du velger s-navn ville jeg definitivt valgt Sofie. Hvis ikke synes jeg Maria er kjempe fint og passer godt med bror.
sebastian + en til Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2010 Jeg liker Selma kjempe godt, og det var egentlig planlagt Sebastian og Selma nesten før førstemann ble født:) Men dessverre kapret en i venne gjengen det navnet før vi rakk bli gravid med en jente. Så derfor blir det ikke Selma.Men helt enig, kjempe fint navn:) Sofie er definitivt mitt første valg så langt, Samboer er veldig for Pia. Takk for svar begge to:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Sunniva passer bra Kjenner søsken som heter Sebastian og Sunniva Ellers liker jeg godt Synne, Solveig, Sofie, Frida, Tilde, Louise, Maria og Stine fra din liste
Miranda C Skrevet 11. mars 2010 #7 Skrevet 11. mars 2010 Sebastian er nydelig! Sofie - Pent, men litt kjedelig.. Sophia - Nydelig! Sienna - Tenkte på dette før jeg kom inn på tråden. Utrolig pent navn, som også passer perfekt til Sebastian. Alexandra - Kjempefint :-) Frida - Tøft! Stine - Søtt, men også litt kjedelig,.. Maria - Klassisk og vakkert! Hannah - Samme som Maria Julia Isabella Celina Evelina Mira Mia Milla Josefine Caroline Emma Ella Sofie Vida Adriana Olivia Syns jeg også står bra til Sebastian Pia Simone Louise Synne Lise Sina Silja Sign y Solveig Sonja Tilde Viola Emily Sonnie Er jeg ikke sånn ''kjempeglad'' i..
Miranda C Skrevet 11. mars 2010 #8 Skrevet 11. mars 2010 Emilie, Amelia og Desirée passer også veldig bra!
prebs Skrevet 11. mars 2010 #9 Skrevet 11. mars 2010 Liker mange, men disse liker jeg best og synes står godt til Sebastian (tilfeldig rekkefølge): Sofie (passer veldig bra) Frida Synne (passer veldig bra) Silja Stine Tilde Maria Hannah
Gjest Skrevet 11. mars 2010 #10 Skrevet 11. mars 2010 Sofie/Sophia er veldig mye brukt nå. Jeg er allerede lut lei det navnet. Sebastian og Tilde syns jeg klang fint.
meg83 Skrevet 11. mars 2010 #11 Skrevet 11. mars 2010 Salma er også stilig, og en sjeldnere variant enn Selma Ellers så må jeg jo stemme på mitt eget navn, Maria Liker Hannah veldig godt også!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 12. mars 2010 #13 Skrevet 12. mars 2010 Sebastian er et nydelig navn! Disse liker jeg.. Hannah Sophia Sofie Simone Tilde Frida Maria Sina Alexandra Synne Sienna ____________ Resten liker jeg ikke..
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 12. mars 2010 #14 Skrevet 12. mars 2010 Sebastian og * Sofie * Frida * Simone * Sunniva * Silje
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 15. mars 2010 #16 Skrevet 15. mars 2010 Syns favorittnavnet ditt Sofie var nydeleg eg. Gå for det. Passer fint til bror og. Pia syns eg blir litt kort saman med sebastian, druknar liksom litt i hans navn. Av dei andre navna likte eg: Alexandra Silja (men ville brukt Silje) Emily Hannah (men uten h på slutten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå