Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 10. mars 2010 #1 Del Skrevet 10. mars 2010 I dag har jeg igjen tatt blodprøve for å sjekke ut en del ulike hormoner. Det er 2-3 år siden sist og gubben har også vært å tatt ny sædprøve bare for å sjekke om det har blitt noe forandring. Vi er uforklarlig barnløse etter utredning for 3 år siden (til info). For tiden går jeg på dobbeldose pergo for å se om vi kan få eggløsning til litt mer jevne tidspunkt istedet for variasjoner fra dag 16-29 som gjør at det blir fryktelig masete og få til den sexen vi trenger for å si det mildt Skjer det ikke noe på et halvt år nå vil det bli IVF. Det jeg lurer på er om det er medisiner å få om man feks har feks for lave verdier av enkelte eller for høye av andre. Jeg har nemlig ikke PCO eller PCOS (fant ikke noe på dette under utredning), men jeg har mye hårvekst og jeg lurer fælt på om jeg kan ha for mye testoteron feks? Det har de ikke sjekka før visstnok og det sto på rekvisisjonen denne gangen pluss FSH, LH, Prolaktin, Østradiol, Progesteron, TSH, FT4 ihvertfall disse kanskje en til som jeg ikke husker Jeg lurer også på om noen vet om et sted man kan se normalverdier av de enkelte hormonene? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141565219-hormonpr%C3%B8ver/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå