Gå til innhold

CB tester som det blir bare en tynn strek på.... Hvordan hvordan var det igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en CB pluss i dag siden jeg ikke har fått mensen, er vel 33 dager siden den begynte sist... Men det kom en sånn veldig tynn strek loddret. Vet at jeg har lest om det her inne før, men husker ikke helt om de som fikk det var negativ eller positiv...

Noen som kan hjelp meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei annemarg81 :)

jeg tror den er negativ, desverre.. Tror det må være et + tegn for at den er positiv og at du er gravid...

Skrevet

Skal være et pluss tegn ja!...

Skrevet

Er det ikke slik at om det kommer en tynn loddrett BLÅ strek, så er den positiv, mens om det kommer en tynn loddrett GRÅ strek så er den negativ? Husker jeg fikk samme greia med blå tynn strek, en dag jeg egentlig skulle ha en operasjon, og da avbrøt legene testen... :-) Men jeg er litt usikker, for syntes jeg har hørt om fler som på en måte blir litt lurt av de tynne loddrette strekene på CB`ene... Satser på at du får tykkere strek etterhvert..! :))

Skrevet

Det var jo selvfølgelig pluss tegn, men den streken som viser at man er gravid var veldig tynn og knall blå. Få vel bare ta en ny test, for jeg har fortsatt ikke fått tante besøk. Hater tester som ikke funker som di skal, blir jo så frustrert!!!

Skrevet

så lenge den er blå, så er den nok positiv, enda den er tynn eller så vidt synelig :-)

hadde den bare vært en grå skygge, så ville den vært negativ..

Skrevet

ikke for å drepe gleden men disse tynne BLÅ strekene har jge vært borti 2ganger...og det endte negativt hos meg ihvertfall.....

men lykke til folk har opplevd de forskjellig tenker jeg;)lykke til!

Skrevet

Den tynne blå streken var nok positiv, for jeg tok en ny nå i dag og den var klart positiv. Så da går nok disse testene begge veier!

Tror nok det beste er digitale tester, det er jo så mye rart med de andre.

Så da var jeg gravid igjen :o)

Så da er det bare å vente og se om spira sitter, mistet i oktober i uke 13. Men har to skjønne jenter fra før :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...