Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

tja, hvis det er for å vere utradisjonelle eller spesielle så bommer dere nok, det blir flere og flere Kaspian/caspian hele tiden, jeg vet om 4 stk under 4 år, og en over 4 år. kan like godt velge Kristian eller Kasper, som er bortimot det samme :)

Det er ikke for å være spesielle, men fordi vi liker klangen i navnet. Synes det er et mer stilig navn enn Kristian og K/Casper.. Gjør ikke meg noe at andre heter det samme, er bare hyggelig det. Tror likevel ikke at det blir topp 10 med det første, og det er jeg også glad for =)

hvis det ikke gjør deg noe at navnet er brukt kan du da velge et mer vanlig navn, sånn at dette ikke blir enda et poppis navn, for 4 år siden var kaspian/caspian ikke i bruk. nå har det blitt mer kjent, så det kjedelig for de som faktisk valgte dette navnet for å vere spesielle og utenom det vanlige at andre har så dårlig fantasi at de bare hermer.

min datter heter noe spesielt og lite kjent, og jeg annonserer det ikke her, for jeg vil rett og slett ikke at andre skal bruke det.

Annonse

hehe, jeg sier bare at om du er så lite oppfinnsom selv, og ikke bryr deg med at mange heter det samme, så kan du vel like godt velge kristian eller kasper, som allerede er populære i stedefor å vere med på å gjøre enda et navn populært og kjedelig. noe som er DRIT kjedelig for de som heter Caspian/Kaspian fra før og foreldrene deres, for de har mest sannsynlig valgt det for å vere spesielle :)

du har kjempe dårlig fantasi hvis du må velge et navn som du vet ikke mangen heter, men akkuratt mange nok til at du vet det er "godkjent" .

navnet til min datter er ikke hemmelig, har jeg aldri sagt, det er bare noe jeg absolutt ikke annonserer her, fordi jeg vet at det finnes sånne uoppfinnsomme hermegåser :) og du er ikke den eneste, men du spurte om meninger, og jeg har fortalt hva jeg mener om at du velger dette navnet, og ville fortalt det samme til hvem som helst andre :P

all respekt til alle som velger kristian/kasper, Emma, Thea, Nora osv, det er så mange fra før at dere ødelegger ikke for noen :)

Tror alle andre skjønner at dette faller på sin egen urimelighet... Du gjentar egentlig bare akkurat det du allerede hadde skrevet, og jeg synes ikke det ble noe mer fornuftig denne gangen... Jeg er altså sprø nok (!) til å fortsatt ønske å velge det navnet jeg liker best til gutten min. Det er da virkelig ikke mitt ansvar om navnet blir mer eller mindre populært på grunn av dette... Hvis du vil kalle meg en uoppfinnsom hermegås etter å ha valgt et navn jeg kun hadde hørt om gjennom litteraturen, så synes jeg du sliter litt med argumentasjonen....

Dette ble jo en snodig tråd.

Til Hi, gratulerer med navnevalget. Jeg må nok si meg enig med Kapabel, men heldigvis skal jo ikke navnet til goguten deres bestemmes av oss, så da er det jo supert at dere har funnet et navn dere tror passer og som dere liker. Fine greier!

Enig med deg Rampongi, meget snodig tråd.

Gratulerer med navnevalget meg83! Flott at dere er så sikre allerede.

Trist at noen rett og slett legger til side sosiale antenner på forum bare fordi en ikke kan se hvem det er, menmen, det er vel kanskje slik noen får utløp for sin altfor overfylte aggresjon mot resten av verden på og velger derfor å la det gå utover hvem som helst;)

Uopfinnsomme hermegås, haha, tror ikke jeg har hørt slike bemerkninger siden jeg var 12, jaja:)

Gratulerer igjen meg83, Kaspian er et flott navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...