Gå til innhold

Hva tror du de andre her inne ville kalt barna sine? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm.. Har vanskeligheter med å komme på nickene til folket som er her inne ofte.. Men prøver.. =P

Mamma, Adriana og Maximilian - Nicholas / Olivia, Mira

Kapabel - Tja, si det.. Umulig å vite igrunn.. Men må bli noe i gaten Agnes, Jenny, Johanna, Klara / August, Johannes

Prebs - Anna / Eirik, Christian (?)

LinnBg - Carmen, Agnes / August, Herman (Noe som ikke er sukkersøtt i allefall, hehe)

Bolle i ovnen [18.Juli] - Victoria, Alexandra / Alexander, Kristian (?)

Husker ikke flere nick jeg tror jeg..

Om jeg skulle gjette utifra mitt inntrykk (og bakgrunnsinformasjon=P) om folk her inne:

Prebs: Sigurd, Eirik, Kristin, Hedvig, Eline, Ingeborg

Vannmann: Utenom det datteren heter: Amelia, Amanda, Rebecca, Gustav, Agnes Sofie (?), Haakon

Mamma til A+M : Sienna, Olivia, Lucas, Nataniel

Siklerotte: En hel drøss, orker ikke ramse opp engang

Kajsa: Litt usikker, men Vegard faller meg umiddelbart inn

Vegard passer bra, syns det er fint :) Liker best guttenavn, mange nydelige jentenavn også, men får noia når det blir for rosa og prinsessete ;)

Ellers liker jeg Håkon, Eirik, Magnus, Vebjørn, Johannes, Håvard, Jakob og andre stødige navn ;)

Du traff bra på prebs, men hu er ikke så vanskelig, har jo den lista hehe :)

Vannmann32 liker også Herman tror jeg.

Mamma, Adriana og Maxilmilian liker stort sett navn jeg ikke liker, vi er helt på forskjellige planeter. Så tror hun liker Vanessa, Madeleine, Jessica, Filippa (ikke så verst navn), Leander, Alexander, Nicholas, Kevin, Devin.

Kapabel, din navnesmak har komt seg (=blitt mer lik min) etter at du har tilbragt endel timer her inne ;)

Annonse

Si meg - kjenner folk hverandre her inne?

Eller er dere her hele dagen, slik at dette er det livet dere har.

Har ingen anelse hva folkene her heter, hvor mange barn de har eller hvilket kjønn.

Dette var en veldig sær tråd?

Føler jeg er alene i en merkelig verden, siden jeg ikke kjenner noen her.

Er det meg det er noe i veien med?!

Kjenner og kjenner. Har kanskje litt kontakt med enkelte utover bare Dib.

Man lærer jo hverandre å kjenne etter en stund. Folk som har vært her 1-2-3 år vet jo sånn noenlunde hva slags navn andre "kjente" her inne liker. Må jo ikke nødvendigvis henge her dag ut og inn av den grunn.

Ser ikke problemet med det. Kanskje bare du som føler det slik, ettersom du så vidt jeg vet er "ny" her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...