Gå til innhold

Symptomer

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da jeg våknet i dag gikk det opp noe for meg som jeg ikke har tenkt over tidligere... For noen dager siden testet jeg positivt (ble veldig overrasket (prevansjonssvikt), men desverre ikke positivt overrasket) og siden unnfangelsen som er 23 dager siden har jeg våknet så og si hver eneste morgen kl 06!! (Er 5+2).

Noen erfaringer med dette? Jeg er definitivt et B-menneske og bruker å være rimelig bortevekk kl 06 hvis klokka ringer da... Virker ikke som om det spiller noen rolle når jeg legger meg heller, er LYS våken kl 06 uansett og dette har jeg ALDRI hørt om før!!

Fortsetter under...

Noe av det første je merket av symptomer var at nattesøvnen min ble helt tullete. Jeg våknet midt på natta, og fikk bare ikke sove igjen. Gikk rundt i svime to-tre uker og følte aldri jeg fikk sovet ordentlig. Er skikkelig B-menneske til vanlig, og sovner som oftest før hodet treffer puta. Sover forøvrig igjennom både krig og husrivning, så det var en skikkelig merkelig opplevelse for meg. Men det ble avløst av en vanvittig søvntrang rundt 8 uker, og den varer egentlig enda, 10 uker senere :D Men forbered deg på en del sprø drømmer....

jeg er også ett skikkeli b-menneske men har siden jeg ble gravid våknet tidlig om morgenen hver dag..uansett om jeg legger meg kl.22-24 eller kl.02 om natta =/ og uansett hvor lenge jeg har sovet om natta så blir jeg kjempe trøtt igjen etter jeg har vært våken i 3 timer ca..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...