Gå til innhold

LEI......motivasjon mottas med takk! (samme som amme - småtroll)

Anbefalte innlegg

Jeg har nok melk, lillemann er stort sett fornøyd, men jeg er LEI av å amme og lillemann er bare 2 mnd.... HJELP!!!

Nå er det amming kveld, natt og morgen så blir det flaske for resten. Jeg raser ned i vekt, har null energi og synes ikke ammingen er koselig som de fleste andre snakker om. WHAT TO DO?

Blir jeg en bedre mamma hvis jeg bare gir flaske og kan få tilbake energien min eller skal jeg pine meg gjennom 4 mnd til med fullamming?

Tips mottas med stor takk! :)

-frustrert mamma-

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Det beste er uansett at baby og mor har det bra. Om du har det bedre ved å slutte å amme, så vil babyen også ha det bra, fordi at mor har det bra. Erstatning er like bra som morsmelk. Jeg sluttet å amme, og jeg angrer ikke. Nå har jeg det mye bedre, og far er glad for at han kan få mate barnet vårt også :) Samvittigheten min sliter litt innimellom, men alt i alt angrer jeg ikke. Tror den samvittigheten er der fordi jeg følte selv at jeg burde ammet lenger enn jeg gjorde, men det tror jeg igjen at kommer fra samfunnet ellers hvor man får beskjed om at man skal amme i 12 mnd...

Men du må gjøre det som er best for DEG :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...