Gå til innhold

Påmelding til treff onsdag den 24/3 kl 18 :30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke helt sikker på om jeg kan, men har lyst. MEN kan vi ta det et annet sted enn DUS. De har så lite på menyen, og det er ikke akkurat den beste servicen der.. Kan vi møtes i Lillestrøm i stedet? Eksempelvis Egon, Køh, Jekyll & Hyde?

Annonse

Allt går att ændra på var bara ett førslag:) Men jag kan tyværr bara onsdag den veckan och jag har ingen aning om vart de andra stællena ligger! Jag tycker bara Strømmen ær så bra før det finns alltid lætt med parkering osv. NU PÅ ONSDAG DEN 17/3 KL 18 :30 ????

Men om det ær någon som har bættre førslag så gærna før mig ;)

Tror jeg kan tirsdag og torsdag til uken. Ser ut som om jeg må belage meg på kveldstreff, da dagtreffgjengen setter opp treff hver onsdag kl 11.30, og da er jeg på jobb. Har prøvd å få gehør for å ha det en annen dag innimellom, men det virker som det bare passer på onsdager kl 11.30 for alle de andre, bare ikke meg. Jeje, hvordan passer det for dere andre tirsdag 16. da?

Ja det ær ju trist nær det bara blir en å samma dag å man ær upptagen då! Men snart som ni sæger så kan man ju på dagtid:)

Jag kan inte på tisdag eller torsdag. Bara mandag og onsdag heheh.. Men kør ni andra som kan på tisdagen! Så kan jag hoppas på att jag kan næsta gang isåfall!

God helg på er!

jag röstar för nu på onsdag den 17.

tycker det blir lite fel om du ska hoppa över när det var du som kom med idén kajsa!

så tar vi en till träff om inte så länge, kanske vi redan nu ska börja styra upp den så alla kan, hehe =)

god helg!

(sitter på en riktig fredagskänsla fast jag inte ens vart på jobb idag, gilla!)

johanna

Annonse

Ja, enig i det. Litt rart om treffet blir flyttet slik at hun som satt det opp ikke kan komme ;) Men dersom det blir 17. så kan jeg desverre som sagt ikke komme. Er foreldremøte i bhg. Ha et hyggelig treff :)

Okej då tar vi en treff nu på onsdag den 17:e å så kan vi ta en treff onsdagen den 24:e så du "kab&snuppene" også kan vara med. Men ses vi på DUS nu på onsdag och vart ses vi næsta onsdag då???

Jag har også en hærlig fredags kænsla fast jag har varit på jobb heheh .. Lønn på en fredag och mina førældrar kommer på besøk! Kan ju inte bli bættre:)

SEs på onsdag

Ja tenkte samme jeg og, kajsa som har starta dette treffet må jo være med på treffet :)

Jeg kommer. DUS 18:30?!

Kanskje kegge ut en ny en ang treff nå ons?

Deilig med fredag ja :) spes når man har fri, bursdag og har fått lønn!

ha en fin helg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...