JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Jeg trenger sårt en dagmamma i Bergen sentrum området i august. Vi flytter opp til Bergen fordi jeg skal studere.. skolen min begynner 16.august. Problemet mitt er at jeg er sent ute til å søke barnehageplass. Å jeg har ennå ikke funnet en plass å bo i bergen. Så jeg ringte Bergen kommune. Men jeg kunne ikke søke barnehageplass før jeg hadde funnet en plass å bo. Vi kan ennå ikke flytte opp til Bergen, fordi samboer trenger en jobb først. Så vi henger litt å tråden her.. Er det noen som er dagmamma i bergen eller som har dagmamma som vet om noen som kan ha jenta mi? TAKKER STORT for hjelpen på forhånd!!
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 7. juni 2010 #2 Skrevet 7. juni 2010 Hei. Vet ikke om noen dagmammer, men jeg er selv hjemme med mine to barn på 2 mnd og 2 år. Jeg er 23 år, og vi bor like utenfor sentrum. Vurderer å være litt dagmamma ettersom eldstemann trenger litt stimuli. Ta kontakt dersom du ikke finner noen annen løsning. Kan sikkert iallefall hjelpe deg frem til du finner noe annet! [email protected]
HenningM Skrevet 8. juni 2010 #3 Skrevet 8. juni 2010 Vi har benyttet en dame på Søreide og er godt fornøyde. Gudrun Tøgard heter hun. (Søvikgeilen 2) Så vidt jeg vet har hun ledig kapasitet framover. Ring henne. (dessuten jobber hun ikke svart)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå