Goomba84 Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Var hos legen i går pga mange plager med magen, blandt annet kvalme og uregelmessige blødninger. Han ville sende meg til Gyn og UL for han var overbevist om at jeg var gravid.. sjokkert som jeg var, dro jeg til sykehuset tidlig i morges. Venta en hel jæ.. time frem til det var min tur. Ble møtt av to hyggelige damer, en lege og sykepleier, og en innvendig UL-maskin.. jaja tenkte jeg, må jeg så må jeg. Legen var stille lenge og fjeset så tvilende ut før hun sa: Og du er 11 uker, var det sånn? Jeg sa at det mener fastlegen, men at jeg selv har regnet meg frem til 7. Da har du nok spontanabortert sa hun.... tårene mine trillet, trodde ikke jeg ville reagere på denne måten. Hun fortsatte og sjekke og fant fosterrester.. enda verre...MEN akkurat da følte jeg litt glede for da vet jeg at jeg kan bli gravid:D Uansett var det trist og ganske j.. Måtte bare få det ut..
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Hei Goomba Huff det var trist å høre!! Sender deg en varm trøste klem. Håper at det går bra med deg selv om det kan være veldig trist og tøft.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå