Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Er det flere som synes den grøten til Nestle med Cornlakes og pasjonsrukt er super-ekkel i konsistensen?? Den innholder jo BARE hvetemel, utrolig dyr kilopris for mel spør du meg! Og cornlakes som har lagt lenge i væske er jo ikke akkurat apetittelig.. Lillegutt nektet å spise den! Jeg har laget havregrøt ved å knuse havren i stavmixser-boks og ga den med kanel,gutten ELSKET det!! Spurte helsesøster hvorfor vi ikke heller kan gi vitamin-og jerndråper, det gjør de i Danmark, men det kunne hun ikke svare på! Synes de ferdig-grøtene er ekle, lukter pyton og helt dønn umulig å å av om man søler. Stakkars små tarmer! Dessuten dyre, de må jo tjene vanvittig på de grøtene..
Maya_1 Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Helt ærlig synes jeg alle Nestle-grøtene er ekle. Utenom den første maisgrøten. Prøv HIPP eller Småfolk grøtene i steden, det er ordentlig mat.
Trollemor75 Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Vi gir Holle grøt og vanlig havregrøt, uten å knuse med stavmikser. Mye bedre på smak, og flere bruksområder enn vanlig grøt; man kan lage fruktgrøt, grønnsakgrøt, grøt med bare vann, grøt med MME, grøt med vanlig melk... Synes alle grøt med fruktsmak lukter og smaker altfor mye.
tingeling78 Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Vi bruker småfolk havregrøt og flerkornsgrøt. Veldig fornøyd med de. Snuppa elsker de. Ikke spes glad i nestle sine.
Lemonia Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Helt enig. Jeg synes Nestle sine grøter er seige og ekle og lukter rart. Jeg foretrekker Småfolk, klare favoritter for gutten vår i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå