AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Har vært syk siden iforigårs og ikke klart å beholde noe særlig. Mannen er hjemme og legger vår 7 uker gamle sønn til brystet mitt når han krever mat.. Litt slitsomt, ja.. Men lurer på hvor lenge dette kan vare før det går utover melken..? Er livredd for melkeproduksjonen, og synes brystene føles slunkne allerede.. Gutten har forøvrig bare hatt avføring en gang i dag og ikke noe i går, mot til vanlig mange ganger for dagen.. Er litt bekymret her..
MathildeC Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Huff jeg hadde det samme for noen uker siden. Var så dårlig at mannen måtte gi flaske en gang eller to også, samtidig kom han inn med babyen og la henne til for å amme. Jeg var bare syk et døgn. Synes at melkeproduksjonen min hadde gått ned, men det var nok også pga flaskene samt at jeg såklart ikke hadde spist og drukket noe. Jeg slet to-tre dager, men så løsnet det igjen, så det gikk bra. Måtte bare legge henne til annenhver time eller så for å stimulere produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå